• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Det gjorde jag härosistens med. det var svårt UTAN cider tycker jag, men ästa gång kanske det går bättre...

vad är det på femman? Jag har inte den kanalen..

MulleNuh skrev 2009-05-21 20:33:20 följande:
    tjo. Sitter o försöker mig på en fransk manikyr. Går väl si så där. Kanske beror på ölen och cidern jag druckit.. Kollar på 5:an. Fy va hemskt!!
  • passionsblomman

Vilken sjuk liknelse!

Jag gillar choklad med körsbär och cilli, eller med hallon eller apelsin. Det måste alltid vara mööööörk choklad.

Nu måste jag nog gå en sväng till köksskåpet...

Panzerfaust skrev 2009-05-21 20:35:39 följande:
    Choklad med chili i är perverst, det blir liksom köttgryta och dessert i ett, smakar rektum (gissningsvis).
  • MulleNuh

Handlar om en tjej som väger mer än 400 kg...

passionsblomman skrev 2009-05-21 20:38:32 följande:
    Det gjorde jag härosistens med. det var svårt UTAN cider tycker jag, men ästa gång kanske det går bättre...vad är det på femman? Jag har inte den kanalen..
  • passionsblomman

VA!!!

Men det GÅR inte att överleva en sådan sak!
    Skämtar du?
    MulleNuh skrev 2009-05-21 20:41:20 följande:
  • Heloise

Pansartanten är ute och sneseglar choklad med chili i är super gott!
    Stannar förbi lite snabbt och säger hej, har kvällen på mig och bli klar med min del av domänanalysen( hatar verkligen grupparbeten)sen ska jag skriva ihop min andra del med en anna tjejs del och sen tänkte jag... det tar aldrig slut, det här skolåret har varit evighetslångt!! Jag kan inte vänta på att skiten ska ta slut. 1 juni har vi presentation av vårt arbete sen woot!!Har iofs åkt på en rest men den får jag väl riva av lite snabbt den 2 juni.

Sen ska jag bara gotta mig i roliga bröllopsgrejjer. Har fått 3 jätteroliga nyheter, 2 stundande bröllop och en bebis på g.

Sen har jag nästan köpt klänning oxå, ja jag vet ett mirakel haha.
    Har inte hunnit läsa igenom allt men hoppas att ni mår bra allihop, 3 veckor kvar Mulle wiii

kramkram

• Panzerfaust
    MulleNuh skrev 2009-05-21 20:41:20 följande:
    Jag kan inte förmå mig att tycka synd om något dylikt.
  • Heloise

btw jag skulle verkligen behöva se den dokumentären, bäst att slänga på 5an. Choklad= fett= inte bra alls!

Oh jag glömde nämna, imorron ska vi åka och hämta två Aussie kompisar, jag har längtat mig galen efter dem och är redan ledsen för att de måste åka; fatta de har inte ens kommit hit än haha.

• Im yours

Hej.

Här sitter jag en nybliven viktväkterska, o funderar på hur jag ska orka äta allt. Ännu ett av de större i- landsproblemen.

Jag älskar att vara manikyerad, får väl hända då jag flyttat ihop m mannen i mitt liv. Och aldrig behöver ta i en våt disktrasa, diska, el tvätta igen. Drömma kan man

Annars en helt vanlig torsdag som är söndag. Vilket kommer att ge mig problem m veckodagarna, IGEN.

Kattungar, och hundvalpar. Så sööööööööööööööööööta.

Blomman; Har er kissemiss kommit tillbaka?

Kramar

• passionsblomman

Vänta nu här...

Är det NI som har en bebis på G ???

Heloise skrev 2009-05-21 20:46:24 följande:
    Pansartanten är ute och sneseglar choklad med chili i är super gott!Stannar förbi lite snabbt och säger hej, har kvällen på mig och bli klar med min del av domänanalysen( hatar verkligen grupparbeten)sen ska jag skriva ihop min andra del med en anna tjejs del och sen tänkte jag... det tar aldrig slut, det här skolåret har varit evighetslångt!! Jag kan inte vänta på att skiten ska ta slut. 1 juni har vi presentation av vårt arbete sen woot!!Har iofs åkt på en rest men den får jag väl riva av lite snabbt den 2 juni. Sen ska jag bara gotta mig i roliga bröllopsgrejjer. Har fått 3 jätteroliga nyheter, 2 stundande bröllop och en bebis på g.Sen har jag nästan köpt klänning oxå, ja jag vet ett mirakel haha.Har inte hunnit läsa igenom allt men hoppas att ni mår bra allihop, 3 veckor kvar Mulle wiii kramkram
  • Heloise

Nej nej jag var kanske otydlig ingen bebbe här inte. Men min bästa vän är gravid, så på sätt och vis ska jag få en bebbe, iaf sa hon så :vi ska få en bebis haha, du ska bli extramamma.

passionsblomman skrev 2009-05-21 20:49:18 följande:
    Vänta nu här...Är det NI som har en bebis på G ???
Svar på tråden Tantvarning 4