• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-05-19 10:34:09 följande:
    Jag fick magsjuka inatt! *håller lite skakigt i en mugg med thé*
    Den här piggar upp:

• lillabruden

im yours, ja det är där vi har vigseln sen festen i närliggande restaurangen. Pampig natur men ett ganska enkelt bröllop

fy för magsjukor, kackelackor o för molnen som nu täcker vår sol *grrr*

• Im yours

Klart du grejar det Mulle, och man blir ju så klok, av att umgås med barn.

• MittiPrickBrud

Tittar in och snabbkramas och uppdaterar mig lite.
    Är så sur över min dator och just nu är pengapungen för tom för att göra ngt åt eländet. dEt är bara att kämpa vidare med halvtaskig kommunikation och hoppas på att någon kommer och skänker mig en megabra dator!

Under tiden håller jag till godo med de stunder då jag kan lyckas få till lite datortid ändå, men huvva det är ju så mycket att läsa ikapp att jag inte hinner skriva själv

KRAM i alla fall till er alla söta fina tanterna!

• passionsblomman

KRAAAAM precis så här innan det är dags att skalla kudden!

MittiPrickBrud skrev 2009-05-19 23:40:51 följande:
    Tittar in och snabbkramas och uppdaterar mig lite. Är så sur över min dator och just nu är pengapungen för tom för att göra ngt åt eländet. dEt är bara att kämpa vidare med halvtaskig kommunikation och hoppas på att någon kommer och skänker mig en megabra dator!Under tiden håller jag till godo med de stunder då jag kan lyckas få till lite datortid ändå, men huvva det är ju så mycket att läsa ikapp att jag inte hinner skriva själv KRAM i alla fall till er alla söta fina tanterna!
  • MittiPrickBrud

KRAAAAM!
    Ja, det är ju lika illa här, måste verkligen ge mig i kast med kuddkramandet nu!

• passionsblomman

Hahah! Och HELA dan har jag tänkt att jag skulle läsa i min bok också...men hela dan satt jag istället ganska mycket här...

MittiPrickBrud skrev 2009-05-19 23:44:58 följande:
    KRAAAAM!Ja, det är ju lika illa här, måste verkligen ge mig i kast med kuddkramandet nu!
  • lillabruden

jo men varför läsa böcker när man kan läsa här...? Det fattar jag inte!

jag fryser, varm choklad någon?

• Soldemor

God morgon tanter av alla sorter!

Tack för all support när det gäller projekt jobb! Nästa vecka vet jag iaf om jag fått en av tjänsterna jag sökt, spännande!

Hoppas du mår bättre, Blomman! Magsjuka är något av det otäckaste som finns tycker jag! Blir alltid gravt anorektisk i minst en vecka eter en sådan pärs! Och inte hämtar man sig bättre av att inte äta. Men jag vågar inte, är rädd att bli dålig igen! Ja, vilka komplicerade naturer vi är!

Såg också kackerlacksreportaget igår, ääääckligt! Jäääätteäckligt! Hade nog stått och dött rakt upp och ner om jag sett en "lacka" hemma! Precis som när det gäller fästingar kan jag inte förstå meningen med deras existens, Gud måste varit lite disrä där. Ormar helt ok, spindlar går an, men "lackor" - uuuhh, så hemskt!

Känner mig kluven när det gäller s k elitklasser. När det gällde språk i skolan hade jag nog gärna gått i en sådan klass, men matten var alltid en stort bekymmer. Börjar tro att jag har dyskalkyli (sifferblindhet), för så fort jag skall räkna till mer än tre blir det problem (och ändå har jag på något vis lyckast bli ekonom också, märkligt!). Just matteskräcken var min starkaste ursäkt att inte börja läsa på universitet, trodde att det krävdes betyg i det för att komma in. Vilken lättnad när jag upptäckte att det inte var så!

Svar på tråden Tantvarning 4