HEj!!!
Just nu är jag alldeles varm i hjärtat!
Älskling är ju på sin svensexa och ringde hem för han ville bara höra min röst och tacka mig för att jag lurat honom så totalt! Han fattade ingenting förrän de var på plats... och då hade de åkt 25 mil för att fara och forspaddla. hade inte ens anat vad som var på gång
Blomman, pic-nic till veckan i Humlegården??
Ska shoppa i stan på tisdag
Jag ska gå på Gustav Mellbins i Gamla stan och köpa underkläder, har handlat där förut och ringde och kollade om de hade nåt i min strl och det var inga problem
Dyrt, JA, men värt det, kan ju förflytta formerna lite
Annars är det blockljus på Ikea och billiga skor till M2B och barnen, koftor till barnen och limegröna servetter som gäller och så lösnaglar till mig!
Sen fick jag en klippning av M2B så jag ska klippa mig hos Plainers i farsta, har min favvofrisör där!
Ja, från 6 års ålder så bodde jag med min pappa, då skilde sig mina föräldrar och när jag var sju dog mamma.
Måste erkänna att när jag blev äldre än mamma blev var det skitjobbigt, man insåg hur mycket hon missat!
Men jag visste ju inte om nåt annat och tycker faktiskt att jag har haft en bra barndom. Pappa har varit med hela tiden överallt så trygg har jag varit och roligt har jag haft
Förmodligen hade jag det så bra för att missbruket som mamma hade försvann... låter hemskt att skriva men mamma saknar jag varje dag, men inte den missbruket gjorde henne till.
Men jag har fått sörja, fått hjälp och gått vidare och njuter av livet, för mig verkar det "hemskare" att ha en missbrukande förälder att ta hand om när man är vuxen... man vågar ju aldrig lite på dem!Och förutom min mormor så har alla alltid öppet pratat om mamma så ingen har sopat nåt under mattan, då blir det inte så konstigt.
Dessutom har min pappa en särbo sen 20 år som är min extra mamma, jag är jätteglad att hon är mormor till mina barn, en underbar människa
Vet ni, inser när jag skriver allt detta att jag är så lycklig och mår bra i livet just nu! Sköööööön känsla!
Tack för att ni finns så jag inser det
Kram
Celeste97 skrev 2009-05-15 22:18:52 följande:
Fjällbruttan: Oj, jag blir plötsligt så tacksam över den närmast idylliska barndom jag själv hade. Kan inte föreställa mig ens. Växte du upp med bara din pappa då?