• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Troll1

En anställnings intervju på fredag och en på måndag... Börjar bli lätt nervös. Wish me luck!

• MittiPrickBrud

Tänker extra på Passionsblomman idag.
    kram

Förundras fortfarande över hur mycket samlad kraft och klokhet det finns bland oss och vilka livsberättelser vi har. Mer tanter åt folket!

• Soldemor
    Troll1 skrev 2009-05-14 11:48:00 följande:
    En anställnings intervju på fredag och en på måndag... Börjar bli lätt nervös. Wish me luck!
    Då tänker jag på dig när jag är på min intervju på måndag!
  • dfk

I´m yours, jag ger dig också en styrkekram!
    ni har alla hunnit skriva så mycket sen jag var här sist, det verkar som vi alla här på tråden har sitt med sig i bagaget. Därför vill jag er alla fina en kram! Jag tycket det är så skönt att kunna dela med sig och få ta del av era tankar och liv. Här är man aldrig ensam!

• Celeste97

I'm yours, jag skickar en massa kramar från mig till dig! Önskar att du fått dem när allt var som svårast!
    KRAAAAAM!

• TinkerBelle

Springer förbi här inne i tant tråden innan jag springer vidare.
    Ska ta tåget in till stan för en bit mat med m2b och en f.d. kollega.
    Nu har jag ju redan blivit hippad och det är torsdag så jag tror att jag går säker - men man vet aldrig vad som lurar i buskarna!

*kram*

• lillabruden

tack för era kommentarer på mina videor! jag har faktiskt funnit mycket stöd och kraft genom dem och kan bara hoppas att andra också kan känna så.

Och Heja Heja!! på er som ska på jobbintervju!!! Kan jag ta körkort kan ni få jobb Tänk på mycket ögonkontakt, hållning och kroppspråk! Att se personen i ögonen visar styrka, att hålla sig ståligt är att visa respekt för en själv och andra och med kroppspråket kan man visa att man trivs med att vara där, är förväntansfull och förtjänar en chans! Humor är ju alltid bra också

Passionis, tänker också på dig idag!!

Ni har redan sagt det, här är fullspäckat med klokhet

*skålar med en söt rosa drink och tar en bit choklad*

• dfk

lillabruden- vad fina videos du har lagt ut!!! Vilka gulliga pippi du har!
    Vad stark och vacker den videon där du visar din familj och dom andra var jättefina. Du har en stor talang. Jag har aldrig sett så välgjorda videos. Nu öser jag beröm över dig, så ta till dig det nu!

• passionsblomman

Hej alla góa fina!

Idag är jag så himla glad och lättad för det var den vanliga mannen som gjrot alla VUL tidigare som jobbade idag, och tror´ts att jag var så himla öm, så kändes det inte obehagligt ens ett ögonblick! Otroligt!
    Han är uppenbarligen jätteduktig-och det sa jag till honom också.
    Nu blev vi tidigt klara idag, för det bestämdes att det inte blir inseminarium igen förrän imorgon, med hänvisning till hur ultraljudet visade.

Vi har suttit med uppdukad superlyxig picknick i Humlegården idag efteråt! Valde värsta godaste små delikatessbitarna av fiskhandlaren och lite chark och lite ostar och lite bröööööd och så SOL rakt på oss i prunkande grönska och färgsprakande blomsterhav. Jag är så glad att jag lyckades övertala sambon att vi inte ALLS skulle åka raka vägen hem.

Allt känns så mycket fabrik och verkstad just nu, att jag behöver små stunder och minnas varför vi ens vill det här från början.

I övrigt har jag bar kärlek och kramar i mängd till er hela bunten!

• MulleNuh

Jag har fått JOBB!! Börjar på måndag!

Svar på tråden Tantvarning 4