• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • lillabruden
    Celeste97 skrev 2009-05-14 21:58:31 följande:
    Aj, mina ögon!
  • MittiPrickBrud

Grattis Mulle till jobbet!
    HURRA!!!!!

Passionsblomma, det var en mysig dag låter det som, härligt, det är du värd!

tonårsmorsa, jobbigt, hur mår du nu? *kram*

i m yours, fortsätter styrkekramandet!

lilla bruden, jag tittar och älskar spektaklet. SEr nog ut sådär ungefär jag med ! *asg*

celeste, du får låna mörka solglasögon av mig så dina ögon får vila sig från åsynen :D

• Sonja68

MulleNuh: GRATTIS till jobbet! Hurra, hurra!
    Lycka till alla andra med jobbintervjuer också. Håller tummarna.

Blommis: Åh, så skönt att du slapp bli "misshandlad" igår.

Tonårsmorsa; Kram till dig också. Kämpa på. Det där KBT verkar bra, min väninna går på det och tycker det är fantastiskt men jobbigt förstås, men att det ger positiva resultat.

Somnade mitt i schlagern i går men hann se snabbrepriser och upplösningen i alla fall.

Måste jobba vidare med mina fakturor och siffror. Känner mig inte så inspirerad, men man ska va glad att man har ett jobb. Här i Norr duggar uppsägningarna och konkurserna tätt nu och vi är jätteoroliga för min man som är sjukskriven sen oktober och alltså riskerar både att förlora jobb och sjukpenning om hans armskrälle inte läker ihop snart! Då måste vi sälja huset och flytta DET vill INTE jag o ungarna!!!

• MulleNuh

Morrn morrn.

Idag är sista slappardagen... Hmm vad ska jag göra av den?! Kanske göra klart i huset och överraska Micke?! Sätta upp resterande tavlor, storstäda och göra fint!

Och så ska jag ju packa hans svensexeväska.. 9,30 i morron smäller det.
    Och så har vi vår 3-årsdag nu i helgen också... Mycket mycket..

• Soldemor
    MulleNuh skrev 2009-05-14 20:35:57 följande:
    På Ericson i Kista.. Har jobbat där förut fast i en annan reception.Känns SKÖNT!Fan vi är ganska många här som kämpar med jobb.
    JÄTTEGRATTIS! Vad roligt! Lycka till jättemycket!
  • dfk

Grattis Mulle till jobbet!
    På en slappardag ska man vara slapp! Då ska man inte städa.
    Tonårsmorsa- har du någon som du kan få stöd av i det här svåra som står dig nära?
    Jag skänker dig styrkekramar.
    lillabruden- var har du hittat honom? Jag blir alldeles svettig av att titta på honom bara.
    Jag tycker att man ska släppa lite på kontrollen, och våga vara lite spontan! Jag skulle nog bara må bra av att sluta vara så förba.... präktig. Det är vad jag går och är förstår ni.
    Präktig och duktig. Men nu ska det bli slut med det!

• TinkerBelle

God morogn tanter, vad kul att se att så många av er hittade hit igår kväll!

Mulle: Grattis! Måste vara skönt att det inte är för långt hemifrån dessutom.

Idag ska här packas för i helgn ska vi till England.
    Ser itne alls fram emot det eftersom helgens schemat är fyllt till bristningsgränsen. Det innebär att jag kommer vara tröööött på Söndag kväll.

Som tur är har lillan ledigt på måndag då lärarna har studie dag - så vi kan sova då!

Idag är det sol och det gör mig vanligen på gott humör. Ska sätta mig en stund på altanen.

• dfk

Trevlig resa Tinkerbelle!
    Du gör rätt i att gå ut och njuta i solen.

Svar på tråden Tantvarning 4