• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Fjällbruttan

Hej tanter...har inte varti här på några dagar.. och jisses vad jag har läst nu
    Ni är underbara alliho, glöm inte det!!
    Och jag är också barn till en alkolist... mamma dog när jag var 7 av sina alkholskador, så jag dricker sällan, men äter desto mer, matmissbruk alltså. Men det har jag å andra sidan tagit tag i nu och vet ni,
    MIN BRUDKLÄNNING VAR FÖR STOR NÄR DEN KOM I MÅNDAGS
    Beställde den ändå en storlek för liten, så det går åt rätt håll
    Har dock en duktig sömmerska som fixar det!

Blomman, hoppas att allt går bra denna vecka! Hålller tummar och tår för dig!

Lillabruden, underbara videos!! Och kör inte slut på alla penga på en gång, bensin kostar mycket

Mulle, beklagar gammelmormor men grattis till jobbet
    Kul att några får jobb i dessa tider!

Tinkerbelle, trevlig resa och grattis till drömbröllopsresan!

I´m yours, *kramar om länge och hårt*

Er jag har glömt just nu... förlåt, men min hjärna fixar inte allt
    Kramar er i alla fall!!

Och sen ska jag försöka övervinna mitt dåliga samvete... har ljugit för M2B i en vecka, hejdlöst!! Men jag lyckades kollra bort honom, så nu har jag koll på allt som ska fixas med lastbilar och ved och traktorer i helgen... för han försvinner på svensexa idag Vi åker till Sthlm på söndag i en vecka så det var lite att fixa..
    Är lite avundsjuk för jag vet att han kommer få superkul! fast min möhippa var underbar

Förresten kom jag på en tantvarning i går...
    Jag slog av musiken och slog på radion i bilen för att höra nyheterna..... suck....

kram till er alla!!

• lillabruden

tjohej!

är det jag som missat nåt....vad är KBT?

inatt har jag inte sovit ett dugg....legat o lyssnat på m2b snarkningar och försökt förtränga alla dumma tankar från mitt huvud!!! Allt negativt gjorde sig påminnd igår typ men jag är positiv idag iallafall!!
    Ringde vigselförättare och det verkar superbra!!! Hon verkar hur go som helst
    nu ska jag bara beställa hem papper...hindersprovning m.m

grattis på namnsdagen sonja och sofia

och skönt att du tyckteom din möhippa så mycket Fjällbruttan!!!

• Fjällbruttan

Kognitiv beteende terapi

Och ja, jag var så supernöjd med min möhippa, min bästa kompis gifte sig i april (hon smet) så våra vänner slog samman oss
    Jag trodde vi skulle hippa henne och hon mig, så lurade
    Vi lekte tillsammans, bastade, fick ansiktsmasker, och så en underbar trerättersmiddag med mycket skratt!
    Helt perfekt!! Kunde inte haft det bättre!

lillabruden skrev 2009-05-15 11:07:46 följande:
    tjohej!är det jag som missat nåt....vad är KBT? inatt har jag inte sovit ett dugg....legat o lyssnat på m2b snarkningar och försökt förtränga alla dumma tankar från mitt huvud!!! Allt negativt gjorde sig påminnd igår typ men jag är positiv idag iallafall!! Ringde vigselförättare och det verkar superbra!!! Hon verkar hur go som helst nu ska jag bara beställa hem papper...hindersprovning m.mgrattis på namnsdagen sonja och sofia och skönt att du tyckteom din möhippa så mycket Fjällbruttan!!!
  • TinkerBelle

?Vår? präst ringde precis!
    *hoppar upp och ner som ett barn*
    Har varit lite nervös eftersom dem inte hört av sig.
    Ringde förra veckan till expeditionen och då kunde dem fortfarande inte säga vem.
    I telefon kändes det bra så vi får hoppas det känslan håller i sig.
    Första mötet blir den 9 juni?.

• TinkerBelle

Fjällbruttan: vart i stockholm har du planer på att shoppa?
    Bor själv här och kan tycka att allt bara är svindyrt.

Har hittat internet och gillar alla saker man kan handla online.

• Sonja68

TinkerBelle: Tummelisa har anlänt till Norr

MIn man ringde mig nyss till jobbet och sa; "Du, jag glömde säga att igår kom paketet med dockan till Katja." Han hade gömt undan det så att hon inte skulle se det när de kom hem från dagis, och sedan glömt berätta för mig!

• MulleNuh

Ok, nu har hela dagen gått.. Jag skrev ju ovan vad jag tänkt göra.
    Jag har hängt upp en tavla.. Thats it..

• MittiPrickBrud

Mulle , jag känner igen problemet. Jag hade också en massa att göra på min lista idag,m en har hittills inte gjort något av det.
    Det får bli ändring på det nu, så
    BASTA, nu _sliter_ jag bort mig själv från tangenterna!

• passionsblomman

Hejom fejom! Jag har blivit väl behandlad idag med och nu ska det "bara" väntas i 14-16 dgr för att få veta hur det egentligen gick...

Jag hade pickninck i Humlegården alldeles själv idag med faktiskt. För det var jag värd.

Nu har jag varit hos en annan mamma i föräldraföreningen och kapat upp virke inför vår fixardag imorgon på barnens skola. Det blir roligt.
    Jag skulle skriva nåt mer, men det var så länge sedan jag tänkte på vad det var, såd det har jag glömt...

• Troll1

Grattis på namnsdagen Sonja68!

Passion: Gött med picknick! "Hum hum från Humlegården...."

Svar på tråden Tantvarning 4