• JennyLH

6/6 2009, nån mer?????

Hej

Nån mer som gifter sig då???????+

• Svar på tråden 6/6 2009, nån mer?????
  • längelevekärleken

Lissdaniels: det kan ju vara så att inbjudan faktiskt INTE har kommit fram. Det hände för en av våra gäster, så vi fick skicka en ny:S

• Tillsommaren

Japp den 6/6.
    jag längtar så mycket, och jag önskar att det var imorgon. men vägen dit är rätt skön med allt fix. så vad ska man göra sen tro?

• Lissdaniels

Lööve skrev 2009-05-01 20:36:24 följande:
    inte i hans vänskapskrets... där dyker man upp eller inte, man tar ev med sig lite egen vänner. Så vi räknar med att fler "gäster" dyker upp under kvällens gång. Kan faktiskt inte förstå hur ens (sk) vänner väljer att gå på en nationaldags fest istället för att komma på vårt bröllop. Är man vänner så är man, man gifter sig bara en gång. Sveriges Nationaldag kommer finnas kvar i all evighet. Men som du skriver, man kan ju alltid tacka nej, och detta i tid... :)

Vad knepigt, såna kompisar skulle inte jag vill ha, då skulle jag nog faktiskt ringa runt till var och en och fråga hur de hade tänkt sig.
    Jag tar det nog inte så allvarligt på att folk väljer bort bröllopet för andra fester, visst vi gifter oss bara en gång men jag kan känna att det är deras förlust och inte min i så fall även om jag blir lite halvt ledsen i ögat.

längelevekärleken skrev 2009-05-01 22:03:59 följande:
    Lissdaniels: det kan ju vara så att inbjudan faktiskt INTE har kommit fram. Det hände för en av våra gäster, så vi fick skicka en ny:S

Fast då borde hon ju ha sagt något att den inte har kommit? Hon läser ju min blogg och vi pratar med varandra och då visste att det skulle komma en inbjudan till henne också? =/

6 juni - när 2 blir 1
  • Lissdaniels

Tillsommaren skrev 2009-05-02 07:29:20 följande:
    Japp den 6/6.jag längtar så mycket, och jag önskar att det var imorgon. men vägen dit är rätt skön med allt fix. så vad ska man göra sen tro?

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag har skaffat orkidéer De ska pysslas och det ska pratas och vattnas med de små liven man har fullt upp när man har ett gäng orkidéer.
    Sedan så har jag en ny hobby med pärlsmycken + att mina hästar tar upp en del tid men det kommer bli ett stort hål i vardagen när all planering försvinner.

6 juni - när 2 blir 1
  • malininlove

6/6 de e då de gäller!! och nu är bordsplaseringen klar :)

• Lissdaniels

malininlove skrev 2009-05-02 08:07:42 följande:
    6/6 de e då de gäller!! och nu är bordsplaseringen klar :)

Jag tror våran också är klar, jag har ju 2 stycken som inte har svarat som jag ska höra av mig till idag, sedan så är den spikad.

6 juni - när 2 blir 1
  • Cltsp

6/6 är vårt datum också!

Har suttit med bordsplacering idag och jäklar vad svårt det är att få till det...

• JennyLH

Jag har med suttit med bordplaceringen idag och det är så himmla svårt!!!

Vet inte om man ska blanda gamla och unga eller unga vid ett bord och de äldre vid ett??

Vi har 36 st som svarat av 70 st ca.

Blev lite sur på min finska vän som skrev att hon kunde komma och hon trodde att hon kudne ta med sig sin pojkvän och sedan är jag skrev att vi bara kudne bjuda henne på stram budget för vi har fått skärna ned gästlistan mycket ändå så skrev hon att hon inte kan komma för att hon har en stram budget. Gahh!!!

Blir ochså irriterad för att ca 17 st har inte svsrat ännu och måste de svara i sista minuten?
    de som inte svarar efter ert osadatum ska ni ringa runt till dem då?

• Lissdaniels

JennyLH skrev 2009-05-02 18:46:27 följande:
    Jag har med suttit med bordplaceringen idag och det är så himmla svårt!!!Vet inte om man ska blanda gamla och unga eller unga vid ett bord och de äldre vid ett??Vi har 36 st som svarat av 70 st ca.Blev lite sur på min finska vän som skrev att hon kunde komma och hon trodde att hon kudne ta med sig sin pojkvän och sedan är jag skrev att vi bara kudne bjuda henne på stram budget för vi har fått skärna ned gästlistan mycket ändå så skrev hon att hon inte kan komma för att hon har en stram budget. Gahh!!!Blir ochså irriterad för att ca 17 st har inte svsrat ännu och måste de svara i sista minuten?de som inte svarar efter ert osadatum ska ni ringa runt till dem då?

Vi har delat upp det lite, vi har 3 tungor som vi har ett gammelbord, ett barnfamiljbord och ungdomsbord tror det blir bäst så bland våra gäster.

Vi har ju två som inte har svarat, den ena skiter vi och låtsas att det regnar och den andra ska jag skicka sms till och fråga om hon har glömt oss.

Lustig vän du har det är bara att skratta och inse att det är hennes förlust faktiskt.

6 juni - när 2 blir 1
  • Lissdaniels

Nu är allt bokat inför veckan efter bröllopet, det blir en tripp till Stockholm och sedan Hasseludden på Yasuragi
    Till hösten blir det 2 veckor på Mauritius kombo med min mammas 50-års firande

6 juni - när 2 blir 1
Svar på tråden 6/6 2009, nån mer?????