• JennyLH

6/6 2009, nån mer?????

Hej

Nån mer som gifter sig då???????+

• Svar på tråden 6/6 2009, nån mer?????
  • JennyoPatrik

Jag lägger till oss också, hoppas det går bra

Klockslagslista:

Jenny & Patrik Vreta Kloster kyrka kl: 12.00

Viktoria & Magnus Ljungs kyrka Ljungskile kl: 14.00

Lissdaniels - Skerike Kyrka, Västerås kl: 14.30

Maria & Joanna gifter sig kl 15 på Laxön i Älvkarleby

Jenny & Patrik, Sala kl: 17.00

Hur går det för er alla?

• längelevekärleken

Hej alla!

Nu är det 19 dagar kvar...jag blev möhippad i fredags och jag blev så glad att så många var med...WOHOO perfekt dag...hur går det för er? Börjar ni bli bridezillas? Jag känner mig ganska lugn än så länge...

• malininlove

19 dagar kvar!! När tror ni att nerverna kommer att göra sig påminda? Själv har jag haft lite roliga drömmar, i natt va de pordsplaseringrn (trots att den e klar) alla gästre anlände till festen och där stod en kompis och skrev plaseringskorten efterhand som de kom (de e oxå klart) sen var de bara för serverings tjejerna att sätta ut korten där de tyckte att de passade.. Va en ganska förvirrad dröm. Drömtydning-jag e kanske förvirrad =)

• Miss Moneypenny

Den här tråden hade jag missat! Hoppar in här också! Vi har kl 16 den 6:e juni.

Jag blev hippad i helgen! Helt underbart var det!

• lycklig tvåbarnsmamma

E fortfarande inte hippad, trodde det skulle bli i lördags, men ack så fel jag hade. Det tråkiga är att det är bara nu till helgen som finns en möjlighet för helgen innan bröllopet har min syster stor 30-årsfest! Så det är antingen fredag eller lördag nu till helgen....den som väntar på ngt gott.....

Lägger till mig på listan:

Klockslagslista:

Mialisa, Vedby Kyrka, Klippan kl: 14.00

• Lissdaniels

Klockslagslista:

Mialisa, Vedby Kyrka, Klippan kl: 14.00

Miss Moneypenny kl: 16.00

Jag bara organiserar den lite

6 juni - när 2 blir 1
  • Lissdaniels

Ingen möhippa blir det för min del, skulle bli hemskt förvånad om det skulle hända!
    Planerna rullar på, sambo hade bokat vigselsamtal med prästen på fredag trots att han egentligen vet att jag är bokad hela dagen, så den inbokningen måste flyttas.

Sambos farmor mår lite bättre nu efter att ha legat på hjärtintensiven men jag vågar inte göra klart bordsplaceringen med min guldpenna ifall hon inte kommer. Gör klart den dagen innan vi ska duka och sätta upp "kartan". Hon får bli en så kallad "sent återbud" om hon inte kommer.

Tårtan är fortfarande obokad men jag tänker inte lägga mig i för sambo har sagt att han ska fixa den och då får han göra det

Ingen nervositet, ingen större stress utan bara en massa rosa moln

6 juni - när 2 blir 1
Svar på tråden 6/6 2009, nån mer?????