6/6 2009, nån mer?????
Hej
Nån mer som gifter sig då???????+
Hej
Nån mer som gifter sig då???????+
längelevekärleken:
Vilken mysig dag du fick.Bra vänner du har.
fidar:
Roligt med bandet.
själv har jag ännu inte blivit hippad och tror inte jag komemr bli det heller.
Börjar närma sig nu med stormsteg. lääängtar
11 dagar kvar...Skall idag betala in resten av tårtan, lämna in foto till floristen på bukett inspiration, ta ut pengar till solisterna och printa ut festprogrammen. Ja min möhippa var helt fantastisk och visst blev det cosmo ;) Jag var dock mest glad över att så många kom och var med...Det värmde i hjärtat. Någon som känner bridezilla varning ännu? Jag känner mig jätte lugn, ser fram emot Dagen och har full kontroll på läget än så länge:D
Jag måste erkänna att jag börjar bli stressad. Var till frissan i måndags och trots att jag hade med mig löshåret färgade hon mig i fel blond nyans. Så nu måste jag dit igen. Har superstressigt på jobbet och har jobbat 12 timmar varje dag denna vecka så det blir så sent på kvällarna... men på lördag är det genrep och efter det tror jag att det kommer kännas bättre, har koll på det mesta. Ska hämta förlovningsringarna idag som varit inne på puts, kännt mig så "naken".
Valkyria84- mitt hår blev oxå ljusare än löshåret suck trots att jag hade med det till frisören:(
ska alal ha genrep????
Vi ska nog inte ha det elelr måste man det???
Vi har koll på det mesta nu.
Idag har jag vart hos tjejen som ska göra tårtan. Blir jättefins ska vara som en marmoerad tårta med riktiga blommor som är sockrade på så att säga. Svårt at förklara. Blir finfint iallfall.
Min snälla mamma bestälde brudbukett åt mig igår.
Blir i gula rosor. brudslöja och lite grönt och lila.
Inte mycket kvara tt göra förutom bordsplaceringskorten. har allt under kontroll. är lugn på dagarna men när jag sova så har jag svårt tat sova för alla tnakar som dyker uppp.
Får värsta mardrömsbilderna i huvudet då. Blä!
Härligt med Möhippa! Vi gifter oss också den 6e... Jag tror inte jag får någon. Det finns liksom INGET tillfälle innan bröllopet som passar... Jag blir faktiskt väldigt besviken när jag tänker på att det inte kommer bli någon Hippa :( Skitlöjligt men på något vis känns det som om det hör till.
Vi kommer att ha ett liveband som spelar från ca 21.30-01. De ska börja med att spela ett par takter vals, så att vi går upp på dansgolvet och alla tror att det brudvals på gång. Sen när vi e på plats så börjar de spela Rock around the clock istället och vi buggar loss! Ska bli så kul! Sambon e så duktig på att bugga och jag behöver ju bara försöka hänga med i klänning och underkjol och allt...... Allt är annars under kontroll, men det börjar bli mycket pirr i magen. Måste försöka behålla lugnet och koppla av ordentligt den här sista veckan.