• JennyLH

6/6 2009, nån mer?????

Hej

Nån mer som gifter sig då???????+

• Svar på tråden 6/6 2009, nån mer?????
  • JennyLH

JennyochPatrik:
    Lustigt soms agt tat ni har våra namn.
    Hajjar till varje gång.

Inte låångt kvar nu

• Vickan85

Usch...var o vaxade mig idag,benen och bikinilinjen. Men vad besviken jag blev!!!! Allt försvann ju inte. När man går o vaxar sig så förväntar man ju sig ändå att man ska slippa att raka sig.

Ursäkten var att man var nog tvungen o vaxa sig 2-3 gg för att ALLT ska bort! Gillar ju hon som har det,har kännt henne länge (sminkat mig o fixat hår där tidigare) men är lite jobbigt o klaga då...

Ville bara skriva av mig,är ju ganska besviken nu. Det är väl bara o ta fram rakhyveln på ördag morgon ändå. Hade ju helst sluppit det...skönt men 1 sak mindre o göra på morgonen då men...jaja..

• JennyoPatrik

Hihi, ja det är lite roligt
    Nej, nu är det näääära!!
    Pirrig?

JennyLH skrev 2009-06-03 17:23:33 följande:
    JennyochPatrik:Lustigt soms agt tat ni har våra namn. Hajjar till varje gång.Inte låångt kvar nu
  • Floff

Hihi, idag blev jag firad på jobbet De lurade in mig i fikarummet under ursäkten att vi skulle gå igenom en rapport, men där inne stod alla kollegor med present och hembakt! Så himla gulligt!

• Valkyria84

Floff: Vad mysigt av dina kollegor!! Hembakat är ju aldrig fel =)

En kollega till mig gifte sig i helgen (med kanonväder) så vi ska fira oss 17 juni med att gå ut och äta =) Uppskattas.

Så hur nervösa är ni inför vädret? Själv kollar jag av det ca 10ggr/dag! Vi gifter oss utomhus så jag hoppas verkligen på uppehåll! Har jätte svårt att förstå att det verkligen händer, tyckte inte det var länge sen det var 1,5 år, 1år och 4 månader sen! Tiden går så himla fort. Antingen kommer jag gråta floder eller vara helt avstängd och inte fatta att det händer då det är så overkligt. Hoppas jag gråter i stället =)

• Vickan85

Hade jättsvårt att sova igår kväll! Satte klockan på 07:00 idag bara för o komma upp tidigt så jag är trött ikväll. Hoppa det funkar bara..? Somna väl vid 02, 02:30 i natt :(

Idag ska det dukas,fixas naglar... Tänkte köpa nån badbomb el badskum till våran jacuzzi i sviten tills imorrn natt :)Måste köpa schampoo,typiskt att allt sånt tar slut nu!!

Sen packa en lten väska oxå. Jag ska ju sova på hotell med mina tärnor ikväll. Ska bli jätte mysigt! Har skrivit ett litet brev till alla tre!

Hopp...får försöka få fason på nerverna nu :)

• Lööve
    Valkyria84 skrev 2009-06-04 14:56:59 följande:
    Floff: Vad mysigt av dina kollegor!! Hembakat är ju aldrig fel =)En kollega till mig gifte sig i helgen (med kanonväder) så vi ska fira oss 17 juni med att gå ut och äta =) Uppskattas.Så hur nervösa är ni inför vädret? Själv kollar jag av det ca 10ggr/dag! Vi gifter oss utomhus så jag hoppas verkligen på uppehåll! Har jätte svårt att förstå att det verkligen händer, tyckte inte det var länge sen det var 1,5 år, 1år och 4 månader sen! Tiden går så himla fort. Antingen kommer jag gråta floder eller vara helt avstängd och inte fatta att det händer då det är så overkligt. Hoppas jag gråter i stället =)
    Vet inte var du bor, men här i sthlm blir det mulet å kallt.. MEN på söndag +15 OCH solsken. Orättvist!!

Vi ska oxå ha vigseln utomhus, men vi får tänka om ... Ska till lokalen idag o se möjligheterna.. (om det finns några)
  • MulleNuh

Nu är det nära tjejer!!!!
    Tomorrow!!! Lycka till!!!!!

• Lööve

imorgon gäller det... men idag blir en STRESS dag... massor av ärenden på stan, till lokalen, hämta tårta. Och ska moi köra bil =) Första gången sedan uppkörningen wiiee

• Lööve

Antar att alla har fyllt upp.
    Nu gäller det tjejer, imorgon smäller det!!

Konstigt nog känner jag mig lugn nu (efter en uber stressig dag)

Svar på tråden 6/6 2009, nån mer?????