• JennyLH

6/6 2009, nån mer?????

Hej

Nån mer som gifter sig då???????+

• Svar på tråden 6/6 2009, nån mer?????
  • Vickan85

JennyoPatrik - skönt att någon oxå har tänkt tanken o känner likadant! Nu känns det bättre iaf,vi har pratat massa så vi har tonat ner alvaret lite. Vi ska ju ha kul på lördag!

Längtar tills jag får bli fint sminkad o håruppsättningen...o sen att få ta på sig den underbara brudklänningen!!!

• Miss Moneypenny

Jag är också friskis-ledare men jag har hittat vikarie till mitt pass på torsdag. Vi åker fredag morgon så kände att jag inte riktigt hinner. Vilken förening är du ledare i?`

målerskan skrev 2009-06-02 12:37:46 följande:
    Ja, himla typiskt med vädret! Fast jag garderade mig tidigt med att föreställa mig mulet och blåst, det e ju så typiskt juni. Men att det blir ca 12 och ostadigt e en himla kontrast mot det högsommarväder som var i helgen. Men festlokalen ligger precis vid vattnet i skärgården utanför Norrtälje och det brukar ju vara klarare väder nära havet, visst?..... Igår gjorde sambon klar tipsrundan med knasiga frågor om oss och roliga bilder från vardagen. Ska bli kul att se om gästerna har nån koll.. 4 dagar kvar!! Hämtar klänningen på torsdag, ska köpa liten silverväska på Åhléns, ta ut kontanter och göra kuvert till bandet, lokalen och vigselförrättaren,.... ja, lite småsaker kvar. På torsdag ska jag leda Friskis-pass, ska bli skönt att svettas ut lite pirr..... Sambon hade faktiskt lite svårt att somna igår kväll...
  • Floff

Hörrni tjejer i Sthlm, har ni sett att väderprognosen ser lite bättre ut nu? Bara att hålla tummarna!

• JennyLH

I Västmanland så skulel det bli mulet och skurar Blä!

Ja jag börjar dåkänna mej pirrig i magen.

Ha lite småsaker att fixa annrs lugnt.

Jag är mest roolig så att middagen och det ska komma i rätt ornding osv.

Vädret är en baggis!
    Vill helle rinte bli sjuk innan lördag eller att sonen ska bli sjuk. Det är jag mest nervös för.

Fruktråttan:
    Trist med lokalen, vi får tillgång till lokalen kl 12 ev tdiigare, ska börja kl 17 så det finsn ju tid men det komemr nog bli stressigt ändå. M

Måste gå igenom dagen idag för hur vi skalägga pp allting, punkt för punkt från d et man vaknar på lördag.
    Måste nog avboka rummen blev färre som skulle hyra rum.

• Valkyria84

Usch vad nervös jag är inför vädret, ska gifta oss utomhus och vi valde datumet just därför att det har varit kanonväder 6 juni de senaste i alla fall 4 åren. Så jag VISSTE att det skulle bli kanonväder i år igen... men så fel jag har. Känns jätte tråkigt och jag går bara och hoppas att jag får någon makt som gör att det blir fint väder. Har jätte svårt att ta till mig att det inte kommer att vara det och att vi får vara nöjda så länge det inte regnar... SUCK

• Cielo

Vi gifter oss också utomhus. Nu har de ändrat prognosen för Stockholm iaf, men det hinner säkert ändras några ggr igen.

vader.aftonbladet.se/Stockholm/

men det viktigaste är ju ändå att vi blir man och fru!! det kan inget regn ändra på. Längtar..

• målerskan

Jag är ledare i Norrtälje. Ska bli skitskönt att leda imorrn. Eftersom det är sommarschema och färre pass så blir det nog en himla massa folk, härligt!

Nu ser det ljusare ut för oss runt Stockholm. Här i Norrtälje ska det bli ca 15 C och växlande molnighet och sydlig vind. Kommer ju att kännas sommarvarmt efter morgondagens 9 C och regn,regn och regn....

Miss Moneypenny skrev 2009-06-03 08:18:29 följande:

Jag är också friskis-ledare men jag har hittat vikarie till mitt pass på torsdag. Vi åker fredag morgon så kände att jag inte riktigt hinner. Vilken förening är du ledare i?`
  • fruktråttan
    Valkyria84 skrev 2009-06-03 12:42:44 följande:
    Usch vad nervös jag är inför vädret, ska gifta oss utomhus och vi valde datumet just därför att det har varit kanonväder 6 juni de senaste i alla fall 4 åren. Så jag VISSTE att det skulle bli kanonväder i år igen... men så fel jag har. Känns jätte tråkigt och jag går bara och hoppas att jag får någon makt som gör att det blir fint väder. Har jätte svårt att ta till mig att det inte kommer att vara det och att vi får vara nöjda så länge det inte regnar... SUCK
    Haha så hade jag också räknat ut det,hihi vad fel man kan ha i bland..
  • JennyLH

ja ja pelar ingen roll om det regnar helelr för vi ska jau vara inen senare efter vigseln, bara man får roligt och skoj dag

• JennyoPatrik

Hehe, precis så har vi också tonat ner det nu. Jag känner mig ganska avslappnad och ska njuta av våran dag. Min klänning hänger här och retas och jag bara längtar tills jag ska få ha den på mig och bli ompysslad och fin

Vickan85 skrev 2009-06-02 22:55:09 följande:
    JennyoPatrik - skönt att någon oxå har tänkt tanken o känner likadant! Nu känns det bättre iaf,vi har pratat massa så vi har tonat ner alvaret lite. Vi ska ju ha kul på lördag! Längtar tills jag får bli fint sminkad o håruppsättningen...o sen att få ta på sig den underbara brudklänningen!!!
Svar på tråden 6/6 2009, nån mer?????