• JennyLH

6/6 2009, nån mer?????

Hej

Nån mer som gifter sig då???????+

• Svar på tråden 6/6 2009, nån mer?????
  • JennyLH

målerskan:
    Hålelr med, försöker slappna av men lättare sagt än gjort.

Vi ska med ha en enkel vigsel, så vi ska inte ha genrep.
    Men frågan är om man kommer ihåg allt i den ordeningen?

Ska på torsdag få soldushtanning av min tärna min snälla syster som present ochså, så jag blir lite brun och fin till börllopet på lördagen.

Har aldrig provat det förut.
    Vi ska ha 2 st trubauder som kör akustiskt. Ska spela då vi fåt tårtan. Sedan ska vi dansa till cd-skiva med Åsa Jinder-alla famnar.

Lääängtar men ack så pirrrigt

• Lööve

När hämtar ni er bröllopstårta, dagen innan eller samma dag?
    Skulle vara superskönt om man hämtade den på fredagen, så slapp man stressa över den på lördagen...

• Valkyria84

Idag kl.16.30 har vi genrep =) Är lite tom pirrig över det, men ska bli skönt så att vi vet ungefär hur det kommer att bli.
    Är dock jätte nervör då vi ska spela skiva på cd och det kvittar hur jag än bränner den så blir det hack i två låtar. Men min m2b är hur lugn som helst och säger att han fixar det, förstår dock inte hur men hoppas att han löst det till nästa lördag. För ni vet vad som händer om EN VECKA?? Jisses vad tiden springer iväg! Jag skulle ha gjort massa pyssel den här veckan men fått jobba över varje dag så när jag väl kommit hem har det bara varit att gå och lägga sig. Inte så kul när bröllopsnerverna smyger sig på. Håller bara tummarna för att det blir en bättre vecka nästa vecka så jag hinner göra det jag ska!

• Valkyria84

Åååå vilken dag! Fy f*n! Skulle ha lånat en cd spelare till genrep och vigsel från gymnastikföreningen. Men så har nyckeln försvunnit. I panik fick vi åka in till stan och hitta en CD spelare som tar brända skivor och som är tillräckligt bra att det går att använda den utomhus. Jag hade sådan ångest att jag trodde jag skulle kräkas! Men som tur var hittade vi en jätte bra för 700kr =) Sen bar det iväg till genrep och det är jag väldigt glad för att vi hade. Tror att det kommer att bli jätte bra och jag känner mig SÅ mycket lugnare nu. Måste erkänna att nerverna verkligen har börjat sätta igång.... hur är det för er andra??
    I morgon ska jag till frissan, IGEN, då hon gjorde fel förra gången. Vilket självklart satte igång mina nerver. En hel del har faktiskt gått fel så det är väl inte så konstigt om jag är nervös? Men än så länge har allt löst sig så jag hoppas att det kommer att gå bra resten också. Är nog mest vädret jag är orolig för nu. Vi gifter oss utomhus så jag hoppas verklige det blir lika fint väder som idag, någon som hört något??

• Lissdaniels

Har inte hört något men jag tror på regn för jag är ju en av dem som ska gifta sig

6 juni - när 2 blir 1
  • JennyLH

Blev hippad igår!!!!!

Blev en underabr dag fullt med skratt och minnen, solsken och picknick i parken mmm....orkar inte skriva nåt mer nu mer kmmer senare

• längelevekärleken

5 dagar kvar...än så länge skall det inte va så fint väder på lördag:S men det kan ju ändra sig...Skall iväg och göra tandblekning idag:D så de matchar brudklänningen..haha nej, men vi båda skall passa på att bleka tänderna, och va lite fåfängda nu innan vi gifter oss...Skall göra klart alla gästbeskrivningar och öva vals med min blivande m.m. Hur går det tjejer? Bridezilla varning ngn?

• JennyLH

Hoppas inte det blir regn men men, spelar ändå ingen rol så länge jag blir fru iallfall.

sitter här och är sliten, idag på em måste jag till affären och köpa peelingkräm innför soldsushen som jag ska få i presnt på torsdag av min tärna som är min syster.

Imorgon är det kvartsamtal på sonen dagsi kl 17
    På onsdag fyller jag 30 och ska bara bjuda på lite fika. Familjen bara.

Vi ska gå igenom shemat för kvällen och fixa bordsplaceringskorten, snart färdiga. Sedan ska vi planera hur borden ska vara och var vi ska vara innan vigseln osv.

• Floff

Usch, det ska ju bli regn och svinkallt på lördag... Kul..

• Lööve
    Floff skrev 2009-06-01 12:35:26 följande:
    Usch, det ska ju bli regn och svinkallt på lördag... Kul..
    Nääh de har fel.. det kan ju inte regna på sveriges nationaldag och på VÅR bröllopsdag..

De bara retas.. =)
Svar på tråden 6/6 2009, nån mer?????