6/6 2009, nån mer?????
Hej
Nån mer som gifter sig då???????+
Hej
Nån mer som gifter sig då???????+
Hej hopp
Vi har me dlite pengar men får känanatt vi får mer efter bröllopet istället, har så snälla föräldrar som ställe rupp ekeomonikst just nu.
Planeringen går famåt nu hålelr vi påatt sätta ihop lite musik på Usb minnet till festen.
Annars är det mesta fixat.
Hittade en bra vit och fin bh i helgen som jag ska under klänningen
Har smink klart
frisyr klar
Ringarna klara
klänning och skor
brudgumens kldäer klart
sonens kläder klart
Ja inte mycket mer ärn bordplaceringskort kvar att fixa
Jag blev hippad igår!!
Fantastiskt fantastiskt roligt!!! Idag är det mera jobbigt... ;)
Man inser vilka fantastiska tjejkompisar man har!
Nu ska jag sova lite till... ;)
Nova08:
Vad underbart för dig. Du får berätta lite emr senare då du kanske är mer pigg och nykter?
Jag blev också hippad och hur många gånger har inte jag skrivit att jag nog inte blir hippad?!
Helt klart Lina-inspirerad möhippa, inga pinsamma saker utan bara rent och skär underbar dag med mina vänner Jag hade super-kul!
På onsdag ska vi åka och bestämma dekoration på tårtan ska bli roligt och välja färger på rosor m.m.
Lissdaniels
Vad skoj att hippan blev bra
Roligt med tårtan.
Vi har ikväll lyssnat på trubauderna som ska spela på bröllopet, de ska spela en timme. de var så duktiga, vi var såå nöjda då vi gått därifrån.
De ska spela lite blandat som Gyllene Tider, Björn Afzelius och Ukf Lundell och Cornelis och lite andra låtar som creedance mm mm.
Jag är såå glad
. Läääängtar!
Jag var en av dem också! Jösses vad folk det var. Var du också i Barkarby? Det var dåligt med ljuskoppar, alla brudar här på BT har väl redan plockat ut dem..
Miss Moneypenny skrev 2009-05-25 09:00:28 följande:
12 dagar kvar...WHOOO hoppas hoppas att vi får underbart väder...men skulle regnet vara framme betyder ju det att man får ett rikt äktenskap...hoppas dem menar rikt på kärlek då:)
ååååå är så himla nervös! någon som fått sin möhippa ännu?
Jag har fått min:D Helt fantastisk dag...Med "sex and the city" tema...Med skumpa, frukostbuffé, personal shopper med massa pengar att handla för, teaparty, spa, middag och fest...