6/6 2009, nån mer?????
Hej
Nån mer som gifter sig då???????+
Hej
Nån mer som gifter sig då???????+
Känner mig ännu mer asfånig nu... de tog M2b bara i lördags. Hahaha jag sprang runt på jobbet och kollade alla hemliga vrår efter tjejkompisar... Mina arbetskamrater trodde inte jag var riktigt klok... hahhahaah. Men min karl har verkligen haft det toppen, men jag får prata med honom senare då han är fortfarande full... ;)
Jag tyckte att de var lite kul att du gick och väntade kan se de; jag konstig inta alls så här brukar jag väll alltid vara =) min M2b e hel nojig han skulle hjälpa en kompis att fälla några träd igår då var han helsäker att de var dax men ki fick han...
Vilka tider gifter alla sig här då? Är kul o se vart i landet oxå vi 6/6 brudar gifter oss!
* Viktoria & Magnus Ljungs kyrka Ljungskile kl: 14:00
*
*
*
*
*
Klockslagslista:
Viktoria & Magnus Ljungs kyrka Ljungskile kl: 14.00
Lissdaniels - Skerike Kyrka, Västerås kl: 14.30
Här blir det ingen möhippa, jag har mina vänner alldeles för utspritt men lika glad för det är jag
Hippa är nödvändigt ont även om det kan vara ett kult inslag i tillvaron men vad tusan gift blir jag ändå
Haha jag var lika dan i helgen. Var helt säker på att jag skulle bli hippad igår, sov nästan inget natten til lördag och var nervös hela lördagen. Gjorde mig i ordning så mycket jag kunde och väntade tålmodigt. När klockan passerat 13 började jag fundera men så tänkte jag att de kansek bara blir under kvällen men när klockan passerat ca 19 förstog jag att de inte skulle komma. Min m2b tyckte jag var rolig.... nu är jag istället säker på att det blir till helgen vilket innebär att jag får vara nervös hela veckan!!
I övrigt har jag varit till Ikea idag och handlat till festen, de hade nästan allt och jag tror att det blir toppen!
Jag ska också gifta mig 6/6-09. Jag har det mesta klart, bordsplacering, festprogram och allt är bokat och beställt inklusive blommor. Jag har massa tips och genvägar till den som behöver, lycka till blivande brudar!!
24 dagar kvar nu tjejer!
Nu är allt klart utom tårta och vem som ska hämta maten på bröllopsdagen! Tillvaron är på små rosa moln och vi är nog lite nykära igen
Jag var och provade klänningen idag och nästa vecka kan jag nog hämta den! Sambons kläder är klara och hämtas 4 juni. Då ska de även lära honom att klä på sig
Hej hopp
Vi har haft mycket att göra.
Allas kläder är klara och vi har fått hem ringarna, alla papper är inskickade osv.
Vi ska bara fixa bordsplaceringen, vi ska nog inte ha festhäften, tar för mycket tid. Blir nog bra ändå.
Bordsplaceringen är svårast tycker vi. På lördag ska vi till stan där jag ska gifta mig och kolla ut brudbuketter och till en frisör och kolla in priser, billigare ute på "landet" Finns bara 2 st frissor. Hi hi......
Tårta är fixad, ska ringa henne i helgen och kolla läget.
Har ännu inte blivit hippad men min tärna har frågat en massa om min släkt så jag vet inte alls vad hon hittar på.....*ler*
Maten ska inhandlas och drycken.
Vi slipper göra maten dock en matttant på min pappas skola( han är rektor) ville jättegärna laga maten, inte mej emot.
Jag ska oxå gifta mig den 6/6-09! =)
Helt otroligt att jag varit inne och spanat på denna sida i 10 månader, men inte hittat dessa forum förrän 3 dagar sen.. Är man blind så är man, haha!
Om någon annan kunde laga maten nu bara och fixa alla smådetaljer så vore det perfekt, totalt sönderkokt i huvudet av alla smågrejer som ska göras.. Någon som har något bra tips på hur man varvar ner lite??