6/6 2009, nån mer?????
Hej
Nån mer som gifter sig då???????+
Hej
Nån mer som gifter sig då???????+
frujönsson:
Meditera
gå på spa
ta upp ett bubbelbad hemma
Ha ett block vid sängen på nätterna kommer tankar om festen så då kan ni skriva ned dem i blocket
Ja visst är det småstressigt.
Vi har fixat detta med maten så det känns skönt att en bekant till min pappa vill laga maten till alla gästeroch att vi slipper tänka på det. Tårtan är fixad.
Känns skönt för nu ska vi bara inhdnla dryck och mat och bukett. Ska kolla sånt på lördag.
Bordsplaceringen är äntligen klar!!!!!
Maria & Joanna gifter sig kl 15 på Laxön i Älvkarleby
Maria blev hippad i helgen och Joanna fick en "lurhippa" (blev iväglurad till en mack och fick där sjunga Mors lilla Olle för att få nya instruktioner - som var, tack för sången, nu kan du gå hem. Vi är klara för i dag... gaaaaah!
http://www.dn.se/nyheter/sverige/antligen-forverkligas-deras-brollopsdrom-1.856285#
hej alla vänner, känner mig helt lost med festprogrammet..... vill bara gråta, känner mig helt stressad! :(
+ att jag blev så himla sviken av min bästa vän, han skickade ett sms idag och skrev att han inte kommer på bröllopet :(
fast han har tydligen vetat om det ett tag men ändå inte sagt något, så just nu känns allt ingen kul!!!!!! någon mer som har gäster som inte kan komma osv?????
Jag har en gäst (an av mina bättre vänner faktiskt) som inte kommer komma trots det att hon visste om det redan i september. Hennes förlust, inte min. Vet inte heller varför hon inte kommer men så är det.
En vän till min sambo sa att han man var tvungen att ha en riktigt bra ursäkt för att inte komma på ett bröllop för det händer ju bara en gång.
Klockslagslista:
Viktoria & Magnus Ljungs kyrka Ljungskile kl: 14.00
Lissdaniels - Skerike Kyrka, Västerås kl: 14.30
Hej!!
Sitter på bussen på väg hem från min underbara vän! Vi skulle ses i helgen för att ta korten till secretbox-albumet, hon kan genom sin skola låna en hel fotostudio! När jag kommer på torsdagskvällen är min tärna och hennes syster gömda i lägenheten! De överraskar totalt! Syrran är ofta min stylist vid festligare tillfällen, så det var helt underbart att ha dem där! PÅ fredgen fotade vi hela dagen och det var så rroligt och inte alls jobbigt. Många fina kort och många kort man kan skratta åt! Skulle vilja göra det fler gånger. Dessutom tog vi kort på oss alla fyra (med kläder) så att vi har lite fina vänskapsfoton! Vi drack vin och åt ost och käkade pizza och bara umgicks Fantastiskt, som en spa heög såhär några evckor innan bröllopet! Jag är lyckligt lottad som har såna fantastiskt fina och gulliga vänner! Nu väntar jag bara hem fotona från framkallning sen ska jag köpa ett album och sedan är morgongåvan klar, ytterligare en punkt avklarad!
Njut av solen åt mig då jag sitter fast i en buss, 2,5h kvar...
Kollar på Ecc och lagt alla bröllopsplanrieng åt sidan ett tag. Bara njuter just nu över att det är så lite saker kvar at göra.
Detta ska fixas:
vit bh
bukett
placeringskort
Maten och drycken är rodnad så det behöver vi inte ens tänka på.
Lägg in oss på klockslaglistan:
Jenny och PAtrik kl 17 i Sala
Klockslagslista:
Viktoria & Magnus Ljungs kyrka Ljungskile kl: 14.00
Lissdaniels - Skerike Kyrka, Västerås kl: 14.30
Jenny & Patrik, Sala kl: 17.00