6/6 2009, nån mer?????
Hej
Nån mer som gifter sig då???????+
Hej
Nån mer som gifter sig då???????+
Vi ska ha buffé m lax, rökt fårfiol och kycklingspett. Det är våra mammor som planerar och betalar för mat och utsmyckning, skönt tycker vi!! Jag vet när de ska haffa min blivande make!!! Så genast började jag fundera på när de tror att de kan lura iväg mig på nåt,...... blir inte lätt för dem ska jag säga! Men den måste ju vara en dag när min m2b e hemma och kan vara md barnen. E lite nyfiken faktiskt.... hoppas jag slipper spöka ut mig! Idag kom ärhängen som jag beställt och som matchar mitt halsband ( se galleriet) så fint! Endast 160 kr för båda!
Hej Lööve,
Kolla med restaurang skolan där du bor de brukar vara duktiga
Vad fint halsband! Jag skulle vilja ha något liknande fast i vitt eller ljusrosa men min klänning går ganska högt upp och är dessutom ojämn så det blir inget halsband för min del
Hej..
Ja vi närmar oss fortare än vad jag trode..
Igår satt jag o min tärna o gjorde namnskyltarna..
Vart jätte bra.
Sen gjorde vi mina askar med lyckotårar, Vart lika fina som jag hoppades på.
Känner lite stress att inte programmet är klart..
Skriver ni mycket om era gäster???
Skriver inget om gästerna mer än t.ex. NN - kusin till bruden, NN - sambo med NN.
Vad är lyckotårar?
Jag fick min möhippa i lördags, helt otippat, det var verkligen en toppen dag
jo lyckotårar.. Jag såg i höstas på tv ett miljonbröllop o dom hade det. Det är en ask som man delar ut i kyrkan till damerna med en näsduk i.. jag tog vita askar som jag stämplade med ett fint bröillopstryck o skrev sen lyckotårar på det.
La i en fin näsduk..
Tyckte det var nå annat som jag aldrig hade sett..
Så damerna får det o herrarna rispåsen..
majsan:
Fiffigt tips.
Vi ska nog inte ha nåt ris at kasta elelr så men funderar på såpbubblor vad tror ni om det? Larvigt????
Tack ja jag tyckte det var en gullig sak.. Funderar oxå på såpbubblor.. Inte larvigt tycker jag.
har suttit o letat på det i dag. Blir nog en beställning i kväll.Fast vet inte å nu blir jag kluven om det blir för mycket med både bubblor o ev ris..
Men vill ha nå man kastar.. Vill så mycket..
Åh det lät fint, fast jag får nog ge min nu med mina utgifter
Jag ville ha såpbubblor men min kära blivande man tyckte det var fult så vi kör på hjärtris från calligraphen