• JennyLH

6/6 2009, nån mer?????

Hej

Nån mer som gifter sig då???????+

• Svar på tråden 6/6 2009, nån mer?????
  • längelevekärleken

Vi gifter oss också 6/6 och nu när jag inser att det endast är 7 v kvar börjar jag känna mig stressad. Sååå mycket att göra, imorgon skall jag hämta min handgjorda ring:D hoppas hoppas att den blev fin

• JennyLH

längelevekärleken:
    ja det är småsakerna som jag blir stressad över.
    Jisses vad mycket som ska tänkaas på egentligen

• Valkyria84

Ja tiden bara rusar iväg, vet inte hur jag ska hinna med allt. Dessutom så försvinner ju två helger för min möhippa och hans svensexa... vet när hans är så jag kan planera men har ju ingen aning om när min är.... ska bli så roligt!!
    För övrigt har massor ringt för att servera på vårt bröllop, vilket är jätte skönt då vet jag att det är löst.
    I morgon ska jag på provuppsättning och så är det sista dagen att anmäla sig, nästan alla har anmält sig så det är jätte kul!!
    Ååå jag blir så glad när jag tänker på det, samtidigt som jag blir lite ledsen. Det har jag tagit mycket av min tid, vad ska jag göra när jag väl är gift =)Tror väl att jag hittar annat att göra men det är mysigt, roligt och spännande att planera sitt bröllop, eller vad tycker ni??

• Lissdaniels

Jag älskar mitt planerande, ibland har jag riktiga down perioder men jag vet inte vad jag ska göra efter den 12 juni när vi kommer hem från Sthlm!

Bokade in ett dygn på Hasseludden idag jätte mysigt!

6 juni - när 2 blir 1
  • målerskan

Vi gifter oss oxå 6/6. Men vad mycket ni verkar ha att pyssla med!!! Vi inväntar mest pengar så vi kan handla det sista, såsom halsband, skor och underkläder. Men vi har oxå planerat så att det inte skulle bli så mycket jobb. Våra föräldrar står för mat och dryck och vi har buffé och ingen bordsplacering. Vi gifter oss borgligt, åker båt 1 1/2 tim t festlokalen medan gäster går tipsrunda på plats. Efter middagen blir det liveband.

Trots att vi inte har så mycket att stå i så letar jag febrilt efter att par låga, sköna, gärna gröna skor att ha på mig. Smycken blir oxå svårt, eftersom man inte kan ha klänningen på sig när man går runt på stan......Vi ska ha ett riktigt budgetbröllop, men plötsligt dyker det upp små saker som man gärna skulle vilja ha, caketopper, såpbubblor,.....men pengarna räcker ju knappt som det är redan!!!

• längelevekärleken

JA tjejer, men njut nu av era sista 7 v av planeringen för snart står vi där :D Åhhh jag drömde om bröllopet inatt och vaknade helt lycklig. Ringen blev super snygg och idag skall jag & min blivande ut och titta på fotoplatser till fotograferingen. Vi har det mesta ordnat och igår inhandlade jag fina underkläder. Har gjort ett litet schema på vad som är kvar så att vi kan ta bort en och en grej till listan är tom...

• Tigershark

Här är ett par till som ska också gifta sig då!

Min m2b jobbar utomlands och är inte hemma förrän 16e maj (åkte 28 mars). Han har två barn sedan tidigare som vi ska ha helgerna innan och han ska ha hinna utsättas för svensexa. Vi har inte fått tag på fotograf så det lär la bli ett väldigt odokumenterat bröllop (det var förresten hans uppgift att fixa sådan) Jag ville bara delge er så att ni kan stressa ner lite =)

Oj. Inte mycket tid kvar märker jag. Ingen idé att stressa upp sig, det som sker det sker. Bröllopsresan är redan bokad och betald iaf, det gjorde vi först av allt hehe.

Vi bollar via email och nu är det festprogrammet som håller på att ta form. När han väl kommer hem har han mycket att göra...

• Lissdaniels

Idag påminde min mamma om att man måste köpa kaffe till bröllopsfesten Jag hade inte en tanke på att man ska ha kaffe också till de kaffesugna trots att vi pratade om avecen senast igår jag och sambon. Mat och dryck hade jag i alla fall koll på {#lang_emotions_tongue_out}

Igår bokade vi buketten samt corsage och beställde alla alkoholhaltigdryck på bolaget

6 juni - när 2 blir 1
  • JennyLH

hejsan

Idag har jag hittat ett par superfina vita skor med liten klack. Kostade 349 kr på Din sko.

Min snälla mamma skulle kolla upp dett med buketten, en enkel bukett inte med för många rosor, den ska gå i lila och vitt.

Vi ska fixa med maen efter sista osadatum som vi har den 5/5

Nu har vi 15 st som svarat ja, jag längatr tilsl festen men kommer kännas tomt och så efteråt. Vad ska man göra då liksom?????

Älskar att planera men tiden går för fort.

• Lissdaniels

JennyLH: Jag har börjat med orkidéer sedan så gör jag mycket pärlsmycken och funderar på att börja med scrapbook, så det får bli mitt liv efter bröllopet

Kommer att bli jätte tomt efter bröllopet. Tänk vad tid vi har lagt ner egentligen!

Vad ska ni ha för mat sedan på festen?

6 juni - när 2 blir 1
Svar på tråden 6/6 2009, nån mer?????