6/6 2009, nån mer?????
Hej
Nån mer som gifter sig då???????+
Hej
Nån mer som gifter sig då???????+
Jag hoppas verkligen att det blir uppehåll.. är jätte nervös inför det.
längelevekärleken: Jodå jag har allt kännt av bridezilla varning men med all rätt. Läs detta så förstår du:
www.brollopstorget.se/Forum-1-30/m3435445.html
Enligt prognosen här i skåne ska det vara mulet men uppehåll på lördag. Men det är ju olika på vilken kanal eller i vilken tidning man läser. Vädret kan ju vara som det varit igår o idag, kanske inte lika varmt men strålande sol iallafall.
Jag jobbar bara imorgon oxå sen e det ledigt för mig innan bröllopet. Vi ska på genrep på onsdag, ska bli spännande, e nervös för att jag ska gråta hela vigseln, e så blödig!
Fler som e nervösa för det? Att man inte kan säga efter prästen för att man gråter gör mycket!
Jag börjar bli nervös. snart gäller det. Mest press känner jag nu över vädret, vi ska ha utomhus vigsel (sthlm) å vädret ska enligt skitprognosen vara just SKIT. Men det kan ju ändras
Är nu ledig fram till bröllopet, samt 2 vardagar efter. Imorgon ska jag hämta ut klänningen, den har sytts om pga en växande mage :)
Usch, hela veckan häcken full. På råga av allt har vi hyrt en bil under helgen, ska köra för första gången sedan jag grejade körkortet, vilket var i mars... Så bor ni i sthlm, akta er för en hyrbil från statoil...
Jag hämtade klänningen idag och nu hänger den bara här och retas Jag vill så gärna prova och prova
Men min m2b får absolut inte se den så den får snällt hänga där tills på lördag.
Snyft känner verkligen inte att jag tycker om den där väder guden just nu. Vill inte ha tryckande hett Jag vill ha en svensk härlig sommardag och vad ska man få enligt vädret. Regn, 6 grader och halvstorm känner verkligen att nån är emot mig just nu..
Tycker vi haft nog med problem, blev ju strul förra veckan med lokalen vi skulle vara i, hade blivit uthyrd på fredagen, och vi skulle få tillgång lördag klockan 12.00 vi gifter oss 15.00. Vi har bytt lokal...
Nej nu bestämmer jag, det får droppa en skvätt sen ska vädrets makter göra så att det spricker upp och blir en helt underbar dag .....
Jag börjar bli lite nervös!! Känner hur nerverna kryper utanför snart :( Övade i kyrkan i går...hur pirrigt som helst! Speciellt när vi övade på själva vigselakten!! Är verkligen en STOR grej!! Men man får försöka slappna av!! Men svårt att göra det bara... nån mer som börjar få kalla fötter??
Det är ju VI men...ja ändå,blir ju så himla STORT! Men egentligen bara en ring till på fingret som min blivande säger ;) Nån mera som tänkt tanken el är det bara jag????
Älskar ju min gubbe så otroligt mycket!!
4 dagar kvar...WOhooo försöker göra klart alla gästbeskrivningar idag och sen skall jag och vår toastmadame provsminka mig och gå igenom festen...Tänderna blev fint vita och det känns fortfarande väldigt lugnt. Kanske snarare lite overkligt
Usch, jag är också orolig för vädret. Varför kunde inte högtrycket kommit den här helgen istället!!!
Jag känner precis likadant!
Ja, himla typiskt med vädret! Fast jag garderade mig tidigt med att föreställa mig mulet och blåst, det e ju så typiskt juni. Men att det blir ca 12 och ostadigt e en himla kontrast mot det högsommarväder som var i helgen. Men festlokalen ligger precis vid vattnet i skärgården utanför Norrtälje och det brukar ju vara klarare väder nära havet, visst?..... Igår gjorde sambon klar tipsrundan med knasiga frågor om oss och roliga bilder från vardagen. Ska bli kul att se om gästerna har nån koll..
4 dagar kvar!! Hämtar klänningen på torsdag, ska köpa liten silverväska på Åhléns, ta ut kontanter och göra kuvert till bandet, lokalen och vigselförrättaren,.... ja, lite småsaker kvar. På torsdag ska jag leda Friskis-pass, ska bli skönt att svettas ut lite pirr..... Sambon hade faktiskt lite svårt att somna igår kväll...