• JennyLH

6/6 2009, nån mer?????

Hej

Nån mer som gifter sig då???????+

• Svar på tråden 6/6 2009, nån mer?????
  • fidar

VI VI VI VI :)

hur går det?

• josand

och så vi! :) :)

Jag tror vi har koll på läget, men föredrar att gör klart de mesta så tidigt som möjligt så det inte blir stressigt sista månaden. Hur går de för er?

• fidar

jag känner mig super stressad, kan inte bestämma frisyr, bordsdekoration och bukett, ni då?

• josand

Det som lugnar ner mig är att göra något varje helg. I helgen har jag strykt 108 servetter t ex. Något jag är lite nervös över är blommorna. Jag tänkte köpa blommor på hötorget eller dylikt beroende på vad det går att få tag på, men det kommer ju inte kunna beställas förrän några veckor innan.

• JennyLH

Hej hej

Har hittat min kläning idag. skulle kosta 2000 kr at köpaden så jag slog till. Nästn samma pris som att hyra den, skulle vara gratis med ändringar av tyg och mått osv.
    Kändes så oknstigt at stå där och prova liksom.

Har nåt med varje kväll at pyssla med, ska ta paus ikväll och fortsätta med sånghäfte till trubaduerna imorgon kväll och välja andra låtar.

Har valt 2 låtar till vigseln iallfall

• Valkyria84

Vi gifter oss oxå då!! Är snart bara två månader kvar!!
    Ni som pysslar varje kväll, vad gör ni då?? Jag har inge pyssel... väntar till 18 april för då vet jag hur många gäster som kommer så jag kan börja köpa in till bordsdekoration, är det det ni pysslar med eller?
    Tycker nog att jag har bra koll på allt, än så länge i alla fall=)

• josand

Jag har sytt dukar, löpare, börjat fila på festprogram , planering av vigsel, vigselprogram (själva pappret), förbereder placeringskort. Sånt som man kan göra så länge. Sen har jag inte börjat tillverka trycksakerna ännu, det är bara skapade elektroniskt. :)

• JennyLH

Vi hålle rpå ikväll med injudningskorten, ska skicka ut dem i början av nästa vecka.

Har även skrivit ut en gäst lista att ge till toastmastern

Vi hålle rpå med placeringskorten och skriver ut snyggt och ska bara klistra fast på rosa glittrigt papp.

Tur att man jobbar på förskola osm låter en ta lite pysselsaker ibland (shyyy)

Planerar vilka låtar som ska in i vigseln och på festen.

Hur långt har ni kommit?????

• minnah

Grattis alla! Här är en till som ska gifta sig 090606...

Jag och min blivande ska gifta oss borgerligt i rådhuset, litegrann i smyg... Endast våra absolut närmsta ska vi bjuda, vi blir max 20 personer.

Någon mer som gör på liknande vis?

• Lissdaniels

Nu har de stängt den andra tråden! Vi 6 juni brudar måste ju hålla ihop lite

Hur går det för er alla nu då? 60 dagar kvar idag!

6 juni - när 2 blir 1
Svar på tråden 6/6 2009, nån mer?????