maj2010 skrev 2009-05-12 23:14:25 följande:
Mijah, det låter som ett vettigt beslut. Ni orkar nog njuta mer av lyxen nån annan dag :) Ska ni ta in på nåt annat hotell eller sover ni hemma?Min sambo vill boka hotell till vår bröllopsnatt och jag tror det får bli så. Då får min mamma + bröder sova i vår lgh i stället.En fråga till alla i tråden: kommer ni att fixa naglarna inför den stora dagen? Man kommer ju att visa upp handen med ringarna för rätt många, och kanske ta närbilder. Fransk manikyr hade ju inte varit helt fel. Jag fick ett infall ikväll och testade att göra det på mig själv. Har gjort det nån gång förr men hade helt lyckats förtränga hur omständligt det är... Och inte blev det jättesnyggt heller. Slutsats: det ska jag inte ge mig in på med bröllopsnerver i kroppen. Men vad kostar det att fixa på salong? Nån som har koll?
Jag tror att vi sover hemma faktiskt. Två dagar efter bröllopet är vi medbjudna på en tvådagarskryssning med min mamma och hennes man, för han fyller 60. och mina syskon med resoektive. Så vi får komma iväg och äta lite gott och njuta ändå.
och två veckor efter det åker vi till vårt hus i Spanien i två veckor. Så vi får rå om varandra ändå.
Angående naglarna så vet jag vad du menar. Omöjligt att göra snyggt på sig själv och ännu mer omöjligt med bröllopsnerver.
Jag vet inte än hur det blir med naglarna.
Jag brukar, när jag gör mina naglar, bara sätta på vanliga lösnaglar som är färdig fransk manukyr. H&M´s egna märke för 50 spänn! De är så snygga, får mycket komplimanger för dem. Titta i mitt galleri, tror de syns på någon bild.