• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • MissMijah

God Morgon!

Nu undrar jag om någon vet någon bra sida där man kan hitta fina manschettknappar?

Eller något annat bra tips på morgongåva.

• Tokisen

Nu e kyrkan bokad, så den 10 juli e d tid 14.30 och bli man och fru, nu blev jag nervös, ordentligt.
    shit pomfritt

• MissMijah
    Tokisen skrev 2009-05-11 11:35:55 följande:
    Nu e kyrkan bokad, så den 10 juli e d tid 14.30 och bli man och fru, nu blev jag nervös, ordentligt.shit pomfritt
    Grattis! första stora steget? gud vad spännande
  • Tokisen
    MissMijah skrev 2009-05-11 11:49:39 följande:
    Grattis! första stora steget? gud vad spännande
    Ja... jättespännande, nu blev det helt plötsligt väldigt verkligt...
    Ska boka lokalen oxå nu i veckan, tiden rinner ju så fort iväg.
  • MissMijah
    Tokisen skrev 2009-05-11 11:57:06 följande:
    Ja... jättespännande, nu blev det helt plötsligt väldigt verkligt...Ska boka lokalen oxå nu i veckan, tiden rinner ju så fort iväg.
    Ja det går så himla fort!
    änns inte alls som så länge sen han friade (aug 08) och vi bokade kyrka tills aug i år. nu är det 3 månader kvar . dvs 12 veckor! det kommr bara säga swisch!
  • Tokisen
    MissMijah skrev 2009-05-11 12:03:56 följande:
    Ja det går så himla fort!änns inte alls som så länge sen han friade (aug 08) och vi bokade kyrka tills aug i år. nu är det 3 månader kvar . dvs 12 veckor! det kommr bara säga swisch!
    jisses, det säger bara swisch, hur hinner man med allt som ska ordnas... känner redan paniken komma
  • MissMijah

hehe man hinner. bara man är optimistisk och inte en av dem som tror att det räcker med att boa och bestämma allt 2 månader innan.
    Det fungerar säkert det också iofs. det beror ju på vad man är ute efter.
    men det viktigaste är ju just de stora sakerna först. som kyrka, festlokal. sen får man börja tänka lite mer runt omkring. hur många gäster, färger osv. ju mer man ordnar desto längre fram kommer man. det ena löser det andra liksom.
    och så är det ju så kul att planera!
    nu får man nästan lite ångest när man tänker på all planering och tid man lagt ner och snart är vi där.. vad ska man göra sen?? :O

• Bettertogether

Vi har också bokat kyrkan idag :) Kanslisten sa att vi var ute i väldigt god tid med tanke på att det inte är så många vigslar i vår kyrka per år... :) Men för att vara på den säkra sidan!

• yatzy86

Fy jag har sån otur, ingen av de klänningarna jag provade i lördags gick att beställa så det betyder ju jag måste in snarast och prova dem igen och köpa en. Det är ju helt otroligt verkligt, usch nu blev man ju nervös. Haha och vi som inte kommit upp i så mkt i vår budget ännu :P Så här skulle de ju inte gå till, jag skulle ju vänta 4 månader på min beställda klänning. Haha Ja inte alltid det blir som man tänkt :)

• Fenixx

tokisen>> åh skoj med bestämt datum, blir det ju kortare tid att vänta in med.

bettertogether>> ja men bättre att boka 1år innan än att vänta och så är ens datum och tid upptagen!

yatzy86>> men går dem inte att beställa från någon annan affär eller så då?

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6