• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • mysifer

välkommen in!

det låter som ett jättemysigt tema ni ska ha

suzem skrev 2009-05-13 15:59:08 följande:
    Hehe, inga bilder ännu men det ska jag ta =)Vi kommer att vara hemma hos min blivandes föräldrar... dom har en stor terass där vi får plats ca 40 personer.Temat kommer att vara vitt/blått. båtar, havet, roslagen, skärgård.Vi ska ha egen buffé med kall mat och jag kommer att göra vår bröllopstårta =)
  • yatzy86

Ingen som ska ha inbjudningar till sina bröllop?

• suzem

Tack, ja eftersom vi bor i roslagen så passar det perfekt!

mysifer skrev 2009-05-13 16:01:18 följande:
    välkommen in!det låter som ett jättemysigt tema ni ska ha
  • mysifer

vi skickar ut våra till helgen är tanken. men kanske lite tidigt om man ska gifta sig nästa år

yatzy86 skrev 2009-05-13 16:19:02 följande:
    Ingen som ska ha inbjudningar till sina bröllop?
  • FruHögstadius

vi skickar nog ut våra inbjudningar ca. 4 månader innan bröllopet kanske, så runt den här tiden nästa år

• Fenixx

suzem>> låter jättemysigt.

yatzy86>> jo inbjudningar ska nog dem flesta av oss ha.
    våra kommer vi skicka ut 3 februari nästa år, då är det 5mån kvar tills vårat bröllop. just för gästerna ska hinna fixa kläder i temat och då många planerar semester tidigt på sina jobb.(bla vi själva)

• Bettertogether

Angående skorna kör jag också med ballerinamodellen (bild i galleri) eftersom jag fullkomligt hatar höga klackar på mej själv. :)

Nagelproblemet är stort för mej. Som trädgårdsmästare förstör man lätt sina naglar i yrket, så jag tror det får bli lösnaglar på bröllopsdagen... däremot har jag ett ännu större problem när det gäller mina nagelband. De är alldeles söndriga och jättefula! :( Något tips?

• maj2010

När det gäller skor vill jag nog ha lite klack, minst 5 cm, gärna mer. Min sambo är 23 cm längre än jag och jag vill inte se ut som en pygmé Problemet är bara att jag aldrig har klackar annars, men det är väl bara att köpa skorna i god tid och träna...

Bettertogether, själv använder jag Försvarets hudsalva till det mesta (köps på apoteket här i Sverige, vet ej om det finns i Finland). Borde göra susen med dina nagelband också.

• Bluebride

om jag får ihop det ekonomiskt skickas inbjudningarna vid jul

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6