• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • yatzy86
    Fenixx skrev 2009-05-11 13:50:03 följande:
    yatzy86>> men går dem inte att beställa från någon annan affär eller så då?
    Nja de var tydligen bara något som de gjort några stycken av. om jag fattade det rätt. typ någon special kollektion som de köpt av försäljaren när han varit där i butiken. Men sedan har vi inte så många affärer här heller, den andra som säljer brudklänningar har enbart Nixa. Trist när man har fastnat för några så måste man bestämma sig fort fort.
  • MissMijah

Här var det minsann tomt sen igår. När jag för en gångs skull är hemma.

Då kan jag väl passa på att berätta att på lördag så ska vi åka och hämta våra färdiga vigselringar

• Bluebride

här står det helstill eftersom vi inte ens om vi har råd. måste hitta på ngt man kan tjäna pengar på, skattefritt då jag är mammaledig

• MissMijah

ja en extra inkomst ahde inte varit fel

• Bluebride

nä en rejäl extrainkomst

MissMijah skrev 2009-05-12 09:56:59 följande:
    ja en extra inkomst ahde inte varit fel
  • chenda86

Gud vad härligt! Vi kan inte boka kyrkan förräns den 1 sept... känns skitjobbigt eftersom att vi ska gifta oss den 10 apr. Det är en väldigt populär kyrka, så den 1 sept kommer jag hänga på telefonen. Lokalen är bokad och klar, så det är ju ett steg i alla fall... men jag vill också boka kyrkan!

Tokisen skrev 2009-05-11 11:35:55 följande:
    Nu e kyrkan bokad, så den 10 juli e d tid 14.30 och bli man och fru, nu blev jag nervös, ordentligt.shit pomfritt
  • MissMijah
    chenda86 skrev 2009-05-12 12:01:24 följande:
    Gud vad härligt! Vi kan inte boka kyrkan förräns den 1 sept... känns skitjobbigt eftersom att vi ska gifta oss den 10 apr. Det är en väldigt populär kyrka, så den 1 sept kommer jag hänga på telefonen. Lokalen är bokad och klar, så det är ju ett steg i alla fall... men jag vill också boka kyrkan!
    varför kan ni inte boka förns dess?
  • Fenixx

chenda86>> jobbigt att behöva gå och vänta...får ringa exakt när dem öppnar den dagen och boka.

själv så har vi ju tillfrågat den blivande bestmannen och han är redan nu jätteintresserad och kollar runt efter grejer, kläder, till svensexan osv, jätteskoj.

• MissMijah

jenny: kul att han är så "på" den turen har inte vi direkt

• Bluebride

nyfiken bara, ngn som bor kring Flen/Katrineholm/Eskilstuna?

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6