• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • workoutgirl

Jag skulle också behöva gå ner ca 5 kg men i övrigt är jag rätt nöjd.
    För min del är det nog mitt stillasittande jobb som ställer till det, jag hinner helt enkelt inte röra på mig så mycket som jag känner att jag behöver. Men nu har jag iallafall börjat löpträna inför vårruset och sen måste jag ha något nytt mål att se fram emot. Att bara gå ner i vikt för att bli smal funkar inte som mål för mig tyvärr.

• sarahkka76

Nä, jag går inte heller ner för att bli smal, det var mest av hälsoskäl och nu när man väger rätt för hälsan så blir motioationen sämre. Jag går inte ner för klänningen skull även om jag skulle vilja se bättre ut i den änvad jag skulle göra nu.

• Fenixx

vi får bara frukt på fredagar så det ska räcka över helgen för dem som jobbar. annars får vi ta med oss själva, och inte alltid jag tänker på det.

idag var jag iväg med mysifer i göteborg och handlade till trycksakerna. hittade mycket bra och skönt att få hem en del av det man tänkt. och vi bägge stod emot frestelserna med all snabbmat, bullar och allt gott som finns överallt.

• mysifer

Fenixx: ja vi var riktigt duktiga idag tycker jag! med all motion vi fick så tror jag knappt att det vi åt räknas överhuvudtaget

hittade allt jag behöver till inbjudningskorten med så jag är väldigt nöjd med dagens göteborgstripp

ska bara få säkert besked från vigselplatsen, sen ska jag knåpa ihop och skicka ut våra inbjudningar så fort det bara går.

• sarahkka76

fenixx: jag är också dålig på frukt tyvärr.

Vad roligt att ni har träffats och shoppat

• Tinzi

Hej tjejer :) Ska flytta till Göteborg igen, så nån som vill kan ändra ort på mig :) fast listan kanske borta numera...

nån som vet ngn fin kyrka/plast att gifta sig på där förresten? Samt bra lokal som inte kostar skjortan?

• sindri

ja satt och läste ett in lägg om att tcol ringarna ska höjas priset på med 30-40 % hur fan ska man göra nu ska ja köpa ringarna redan eller ska man skippa de och hoppas att vi har råd om ett år ? vilka beslut man måste ta redan ja tyckte att de va knivigt om ja skullé beställa klänningen redan.

• MissMijah

Fick hem mina nya brudskor idag, vilken besvikelse!

man ser liksom hur skon är limmad, plus att det är torkat gult lim på remmarna lite här och där. ser ut som något någon gjort i slöjden.
    Jag är så besviken, de ska skickas tillbaka pronto!

vill inet at ett par nya heller, är dem i så här dåligt skick tänker jag inte chansa på att få ett nytt par heller. de var verkligen fula!

*arg*

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6