• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • yatzy86
    Fenixx skrev 2009-05-05 18:32:45 följande:
    ja lite närmare iallafall. har "bara" 424dgr kvar idag.
    Vi har bara 396 nästan så jag börjar få lite panik nu ;)
  • MV85
    yatzy86 skrev 2009-05-05 18:45:56 följande:
    Vi har bara 396 nästan så jag börjar få lite panik nu ;)
    Oooooh o här är det 389 dagar kvar... en vecka mindre alltså... ooooh vilken panik hehehe
  • Bluebride

ok, vad spännnade.

fan jag blir tokig, jag har fått nässelutslag som kliar som fan

• mysifer

vi har 73 dagar kvar nu!
    börjar bli hög tid att göra klart hemsidan...

igår var vi och tittade på vigselring hos samma juvelerare som vi beställde förlovningsringar av. han är så otroligt hjälpsam och behövde bara 2,5 vecka på sig så det är egentligen ingen panik. dock hade de stängt i juli så vi måste beställa i början av juni men det ger mig ändå ett par veckor att fundera och bestämma mig. jag vet hur jag vill att den ska se ut, det svåra är vad det ska stå inuti.

hindersprövninge är utskriven och ska skickas så snart sambon kommer hem igen till helgen och kan skriva på den.

klänningen är på g också, var lite orolig för att inte hinna få precis en sån jag ville men det verkar gå vägen

• Selma2010

Bluebride, fy med nässelutslag!! Hade det själv i somras och det är ju en olidlig upplevelse... läskigt hur de "flyttar runt" också. Fick ät medicin i en månad som gjorde mig jättetrött :(

• Fenixx

men fy för nässelutslag! hoppas det snart går över!

mysifer>> måste kännas så pirrigt när man ska skicka in hindersprövningen och med efternamn osv.

• Fenixx
    MissMijah skrev 2009-05-06 11:32:26 följande:
    Vi har 101 dagar kvar
    fräckt, snart 2-siffrigt.
  • Bluebride

fick du gå till läkaren? är det bäst?

Selma2010 skrev 2009-05-06 08:51:39 följande:
    Bluebride, fy med nässelutslag!! Hade det själv i somras och det är ju en olidlig upplevelse... läskigt hur de "flyttar runt" också. Fick ät medicin i en månad som gjorde mig jättetrött :(
    [/citat]

Ja, man kan alltid hoppas, men jag tycker bara jag får fler
    Fenixx skrev 2009-05-06 10:47:42 följande:
    [citat]
    men fy för nässelutslag! hoppas det snart går över!mysifer>> måste kännas så pirrigt när man ska skicka in hindersprövningen och med efternamn osv.
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6