• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • molnis

Vi funderar med på den!! Har dock ingen romantisk koppling till den som ni har utan tycker den är fin helt enkelt=). Har ej bestämt oss men vi har den överst på listan så får vi se om det skulle dyka upp något. Men vi har en lista i spotify med låtar vi kan tänka oss i cermonin. Det är rätt bra för den listan kör vi ibland när man grejar med annat och då kan man känna lite på det vilket gjort att vi raderat vissa från den och fått vissa favoriter. Har en bestämd låt som är vår, resten ska vi klura på ett tag till=)

Sundance skrev 2009-05-04 07:54:01 följande:
    Vi kommer att ha Forest Gump theme som ingång. Första delen av stycket när tärnorna går in och själva "ping-pong-delen" när jag går in (om du lyssnar på "meny-musiken" på dvd:n. Jag vet att den är ganska vanlig men för oss har den faktiskt innebörd, eftersom vi låg och tittade på den den kvällen vi blev tillsammans. Av någon anledning kändes det helt naturligt att krypa upp i samma soffa den kvällen (innan låg vi alltid i varsen) och sen i mitten av filmen började vi kyssas *rodnar*. Till slut när vi pussats ett bra tag, sa min m2b: "Har vi inte hört den här slingan (ping-pong-slingan) väldigt många gånger nu?" Haha. Ja så gick det till.
  • yatzy86
    molnis skrev 2009-05-04 16:09:03 följande:
    Men vi har en lista i spotify med låtar vi kan tänka oss i cermonin. Det är rätt bra för den listan kör vi ibland när man grejar med annat och då kan man känna lite på det vilket gjort att vi raderat vissa från den och fått vissa favoriter.
    Här ska letas låtar på spotify nu :D
  • Bluebride

ngn som vill ta över en gnällig unge? nejdå men hon krånglar sådant å blir arg för att hon spyr å ser anklagande på mig

• Bettertogether

Åh flickor, nu har jag verkligen fyndat! Idag köpte jag skor till bröllopet, för ynka 29? (309 SEK) och ursnygga dessutom! Bild finns i galleriet. Vad tycker ni om dem? :) Matchar de klänningen (annan bild i galleriet).

Jag är så nöjd, för både klänning och skor har jag nu, och allt för 128 ? (1360 SEK). Håll med mej om att DET är att dra ner på kostnaderna?! :D

• Sundance

Bettertogether! Jättefina! Och de ser till och med sköna ut ;)

Var köpte du dem?

Jag känner att det börjar klia i fingrarna att göra första inköpet till bröllopet snart. Vi har inte gjort något ännu. Jag struntar i om det är ett litet klistermärke eller om det är klänningen. Bara jag får handla nåt snart.

• Sundance

Fast nu har vi snart träff med Ellinge Slott och jag ser verkligen fram emot det. Tror att detta kan vara vårt ställe. Hoppas bara att jag inte målar upp en alltför bra bild och att jag sedan blir besviken... Hade varit så typiskt mig. Tur att man har en m2b som kan vara lite mer logisk och saklig och tala mig till rätta när jag stirrar/drömmer/bekymrar mig iväg.

• Fenixx

bettertogheter>> där snackar vi om att fynda rejält! blir kanonbra.

sundance>> ja man får ju en bild framför sig och är jätterädd att bli besviken. jag var så lyrisk över bilderna att jag var skraj att det i verkligheten inte alls skulle vara så fint. men det var faktiskt bättre!!

• FruHögstadius

bettertogether- skorna var jättefina,

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6