Vi funderar med på den!! Har dock ingen romantisk koppling till den som ni har utan tycker den är fin helt enkelt=). Har ej bestämt oss men vi har den överst på listan så får vi se om det skulle dyka upp något. Men vi har en lista i spotify med låtar vi kan tänka oss i cermonin. Det är rätt bra för den listan kör vi ibland när man grejar med annat och då kan man känna lite på det vilket gjort att vi raderat vissa från den och fått vissa favoriter. Har en bestämd låt som är vår, resten ska vi klura på ett tag till=)
Sundance skrev 2009-05-04 07:54:01 följande:
Vi kommer att ha Forest Gump theme som ingång. Första delen av stycket när tärnorna går in och själva "ping-pong-delen" när jag går in (om du lyssnar på "meny-musiken" på dvd:n. Jag vet att den är ganska vanlig men för oss har den faktiskt innebörd, eftersom vi låg och tittade på den den kvällen vi blev tillsammans. Av någon anledning kändes det helt naturligt att krypa upp i samma soffa den kvällen (innan låg vi alltid i varsen) och sen i mitten av filmen började vi kyssas *rodnar*. Till slut när vi pussats ett bra tag, sa min m2b: "Har vi inte hört den här slingan (ping-pong-slingan) väldigt många gånger nu?" Haha. Ja så gick det till.