• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Bettertogether

Härligt Fenixx! Är du nervös?

• Bluebride
    rosesarered skrev 2009-04-29 22:19:52 följande:
    En Ot-fråga:
    Har ni tips på dopgåva?
    Vi ska på dubbeldop i juni vilket innebär 2 olika presenter. Sambon blir dessutom gudfar till det ena barnet som döps, vad ska man ge för gåva då?
    vi vill gärna ta tag i detta NU så att det inte blir sista minuten-shopping sedan.
    Vad brukar ni ge i dopgåva? om ni har döpta barn, vilka presenter uppskattades?
    jag köpte ett halsband, vi ska ha dop på norges nationaldag
  • maj2010

Lycka till Fenixx!
    Idag är det en stor dag för oss också, det är exakt ett år sedan vi förlovade oss :) Jisses vad snabbt det året har gått, hoppas nästa går lika snabbt... Längtar så mycket nu!

• Fenixx
    Bettertogether skrev 2009-05-01 12:01:40 följande:
    Härligt Fenixx! Är du nervös?
    ja uch är fjantigt nervös...
    sambon kommer hem snart och vi ska berätta det så fort hans mamma och sambo kommer hit för middagen med hans pappa och hans särbo. men blir lite kortfattat bara då vi sen ska iväg och grilla med vänner.

maj2010>> grattis på 1årsdagen för förlovningen. går i rasande takt. nu 5e juli har vi varit förlovade i 4år.
  • sarahkka76

maj2010: grattis!

fenixx: lycka till

• Fenixx

det blev glada miner. vi sa något liknande som att " 3juli nästa år smäller det för då blir det giftemål"

hans mamma brast ut "YES"

och hans pappa sa "kunde ni inte sagt lite mer innan? småretades lite med tanke på hur långt det är kvar.

men hans syskon med respektive som vi grillade med senare på kvällen var väldigt positiva till upplägget, temat och ser fram emot det.

• sarahkka76

fenixx: åh vad roligt! Kul att det blev så lyckat

• Fenixx

ja blev väldigt lyckat och skoj att dem visade sånt engagemang. dem verkade helt förstå att vi ville ha det såhär och hans brors fru sa att vi får säga till om vi ville ha hjälp med något.

• mysifer

fenixx: kul att alla var så positiva!

jag har legat lite lågt i tråden ett tag nu, dels för att jag inte haft nån vidare lust att planera men sen för att vi har ändrat våra planer ganska rejält.

vi ska gifta oss i år istället, närmare bestämt den 18 juli, så jag platsar inte riktigt här inne längre. vi har också berättat för våra familjer nu i dagarna och det möttes av paffa reaktioner men jag tror att alla är positiva ändå

så efter att ha tagit det lugnt med planeringen blir det speed-planering nu framöver istället men det ska bli jättekul!

• Sundance

Hej!

Grattis till alla er som firar årsdagar och så. Och vad roligt att alla blev så glada Fenixx! Vi har inte direkt hållt det hemligt men folk blir ändå lite positivt överraskade nu när de märker att man börjar planera och att det är på riktigt.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6