• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Selma2010

Bluebride,

Jag var till läkaren, först och främst för att jag inte hade någon aning om vad det var för konstiga saker jag fått på kroppen. Sedan hade jag en längre tid haft kontakt med läkare av alla möjliga olika sjukdomar och konstigheter. Fick nässelutslagen pga stress på jobbet och det slutade med sjukskrivning i några veckor.

Nässelutslag går ju över av sig själv men jag hade massa brister och behövde medicin för dem, alltid bättre att besöka läkare när man har nya sjukdomar anser jag.

• Bluebride

tror mitt kommer för nötallergi, efter det uppkom efter en natt då jag dagen innan ätit en snickerstårta. Min bror fick sin nötallergi när han var 20 å jag är 29, kan väl lika gärna få det med, varför inte, får allt möjligt skit i alla fall. fått de senaste 5 åren.

• Sundance

Usch för nässelutslag!!! Något av det värsta som finns. Själv låg jag ute i solen i helgen och brände upp rygg och baksida lår och vader så illa att jag knappt kunnat gå. Borde lärt mig nu att jag inte klarar två timmar i vårsolen utan solskyddsfaktor.

• maj2010

ser att ni har börjat nedräkningen... 374 dagar kvar för oss idag :)

• Bluebride

jag vågar inte ange ngn nedräkning, får drömma ett tag till.

Tycker ni att församlingshuset är en dålig lokal för fest? undrar om man får grilla utanför, då jag har tänkt mig grillbuffé

• Sundance

Vi hade ju satt datum men nu kanske vi får skjuta på det en vecka, för det är nämligen motorcykeldagaran i Västervik den helgen vi först tänkt och detta kommer drabba både min pappa och några vänner till familjen som vi också tänkt bjuda. Jag tror iofs att de skulle kommit ändå men vi är inte så kinkiga med att flytta det en vecka. Vi får se, min pappa skulle kolla upp det.

• yatzy86

Idag kom våra konvolut kuvert vi ska ha till inbjudan, pappret vi ska skriva på har vi redan och cellofanpåsarna finns hemma, nu ska jag bara inhandla något papperlim i morgon. Känns som att ge sig ut i en djungel haha.

• MV85

Har varit o räknat på papper idag till våra program.. kommer hamna på ca 600:- för både kyrkan & festen.. känns helt okej! Sen behöver vi bara något för att fästa ihop dem oxå, men det blir en senare fråga... O känns inte som det kommer bli en jättekostnad, har funderingar på att sy ihop dem, o har då en kompis som har symaskin... Tråd kostar kanske 50:- om vi ska ha någon special (guldtråd funderar jag på)så kommer komma rätt billigt undan märker jag..

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6