• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • MV85
    pandis81 skrev 2009-05-06 21:47:12 följande:
    ja coolstuff.se har för 499 kr.
    [/citat]
    pandis81 skrev 2009-05-06 21:47:12 följande:
    [citat]
    ja coolstuff.se har för 499 kr.
    yeay!
  • Fenixx

ja man får tänka att det inte är värt det att stoppa i sig sötsakerna! jag känner mig lite depp då jag kommit efter med kost och träningen då det varit så mycket annat. men nu gör jag ett tappert försök igen..får se hur länge det går. kvällarna är värst för mig.

• MissMijah
    Fenixx skrev 2009-05-06 22:56:20 följande:
    ja man får tänka att det inte är värt det att stoppa i sig sötsakerna! jag känner mig lite depp då jag kommit efter med kost och träningen då det varit så mycket annat. men nu gör jag ett tappert försök igen..får se hur länge det går. kvällarna är värst för mig.
    samma här...dagarna går hur bra som helst. det är kvällarna som är apjobbiga. undra varför man är mer hungrig på kvällen?
  • sarahkka76

Ja, jag som har gått ner 11kg sedan oktober har nu svårt att hålla koll på vad jag äter. Det är så mkt som händer att man inte har tid eller lust just nu. Det värsta är att man måste ta tag i det annars finns risk att man börjar gå upp snart igen och det vill man inte när man ändå varit så duktig. Jag har bara 6kg kvar så det är inte så mkt, men de är lite sega känner jag.

• Sundance

Mysifer: Ett litet tips till är McDonalds glass. Ja, det är faktiskt sant. Den är jättemager (om man skippar den där farliga chokladsåsen då). Min mamma har jobbat som viktväktarkonsulent och de tipsade om den, om man verkligen ville synda lite. Sen är ju jag av den åsikten att för egen del, är det lika bra att jag skippar lightvarianterna av det goda också, för det är smaken som gör mig sugen på mer. Men som sagt... Om man vill unna sig en glass så kan McDonalds mjukglass vara bättre än den italienska gräddglassen i alla fall.

Jag har ju gått och småtänkt att det är lugnt. Att jag inte behöver börja jobba på bröllopsformen förrän runt årsskiftet, efter jul och nyår, men så kom jag på att jag ska ju prova och troligtvis köpa klänningen i höst så då blev det plötsligt lite stressigare.

• Fenixx

sarahkka>> jättebra med vikten där! du ska se att du fixar det sista med, är ju upp och ner gångar så.

sundance>> paanik då med formen. jag ska ju också iväg nu i höst och ta första måtten för klänningen, så jag måste verkligen ta tag i det nu.

• yatzy86

Vikten ja, usch vi ska ju iväg prova lite kläder nu på lördag om vi får tid, de har drop in. Så man får ett litet hum om vad man är ute efter :)

Fick barn i december så man är ju inte som innan precis hehe. Men har ca 6 kg kvar till vikten innan graviditeten. Men känns som att de är de som är de svåra de sista kilona, nu när man börjat träna så går man ju upp massa musklerna men nu har det nog börjat hända något på vågen också och inte bara centimetrar så det är skönt :) Men man kämpar ju så skönt med lite resultat.

• Ellabay

Jag går på extravaganza dieten då jag endast äter pulversoppor. Går superbra och hittils har jag gått ner cirka 6 kilo på två veckor. Det viktigaste efter att mans lutar med dietet är att hålla sig till det nyttiga och röra på sig. Men självklart kan man unna sig saker.. Men känner mig sååå peppad nu på viktminsking när man tappat det värsta kilona. Nu ska bara 6 mer kilo bort sen är jag nöjd. :)

• MissMijah

Jag har gått ner 10 kg nu sen nyår. Jag är nöjd med det, men har ett mål att gå ner 7-8 k till till bröllopet. Får se om jag lyckas.

Jag byter ut en del måltider mot måltidsersättning, sen är jag ute och går mycket och står och trampar på vår trappmaskin.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6