• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Fenixx

och festen hade dem på stensjöhills herrgård. tror det var 60gäster. nackdelen är att middagen är på översta våningen med bara trappor. och så våningen under är det plats för mindre dans och mingel/fest. och sen fanns det väl 3-4rum för övernattnig vad jag förstod.
    men var väldigt mysigt och hade fin uteplats och trädgård runt om.

www.stensjohill.se/

• MissMijah
    Fenixx skrev 2009-05-08 18:10:44 följande:
    vi får bara frukt på fredagar så det ska räcka över helgen för dem som jobbar. annars får vi ta med oss själva, och inte alltid jag tänker på det. idag var jag iväg med mysifer i göteborg och handlade till trycksakerna. hittade mycket bra och skönt att få hem en del av det man tänkt. och vi bägge stod emot frestelserna med all snabbmat, bullar och allt gott som finns överallt.
    hehe va duktiga ni är!
    ni skulle kommit och fikat på mitt jobb
  • Sundance

Usch, vad tråkigt med skorna. Jag hade också varit vansinning. Kan höra mig själv. Och min m2b "Jamen det är väl bara att skicka tillbaka dem och köpa nya nån annanstans". Måste de alltid ha så enkla lösningar på allt :)

• MissMijah
    Sundance skrev 2009-05-09 10:29:23 följande:
    Usch, vad tråkigt med skorna. Jag hade också varit vansinning. Kan höra mig själv. Och min m2b "Jamen det är väl bara att skicka tillbaka dem och köpa nya nån annanstans". Måste de alltid ha så enkla lösningar på allt :)
    hehe ja det kan ju låta enkelt och bra, men jag har letat i evighet efter de perfekta skorna, så jag tror inte det blir så lätt.

köpte ett par vid årskiftet, från USA. de är verkligen ursnygga! Så jag får väl ha dem om jag inte hittar några andra.

Men när jag såg dessa jag köpte nu, så käne jag bara: DEM! för de första skorna från USA är i vitt skinn, vilket kanske inte passar klänningen när man tänker på materialet. Men ändå, vitt är ju vitt?

Hmm, detta blir svårt.

angående smileysarna så tror jag du glömmer ett mellanstreck bara, alltså en smiley är : - )
    om du förstår?
  • MissMijah

Tänkte bara säga att det finns en bild på mig i min kläning i galleriet. Den kommer nog inte få ligga där så länge. Men om ni vill se. Jag älskar den!!

• Sundance

Nej, killarna skulle bara veta vilket jobb det är att hitta de perfekta skorna, klänningarna (och till tärnor också dessutom), smyckena, frissyrerna, makeuperna. Jag är stenhård hemma jag har satt en deadline till min m2b och sagt till dess ska han ha sina kläder köpta/hyrda och klara. Och så ska han ha fixat slipsarna till bestmännen och kläderna till lillbestmannen (4år). Tycker jag är fair enough.

• MissMijah

Sundance: Heheh! Verkligen fair enough! Vi ska åka idag och häpa m2b´s kostym som blivit insydd och ordnad. Han är så stolt! Och förstår honom, för jävlar vad snygg han var i den.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6