• lecaroline

Jag har hittat...

Och så hjälps vi åt att tippsa om rea osv..

• Svar på tråden Jag har hittat...
  • paulaner

Försökte gå in på deras hemsida men hamnade på Venue Group, de har bytt namn! Där står det bara Rizzo, och Rizzo är ju en annan butik. Här i stan har nämligen alla Wedins stängt och den ena har bytt namn till Rizzo. Var har du sett Wedins? Vill gärna gå dit och kolla!

johanna anders skrev 2009-03-23 20:57:17 följande:

Wedins har fått in sommarskor i sortimentet. Många vita finskor. Hittade jättefina, sköna brudskor för 299 kr!
  • burnisen

Har du något kort?
    johanna anders skrev 2009-03-23 20:57:17 följande:

Wedins har fått in sommarskor i sortimentet. Många vita finskor. Hittade jättefina, sköna brudskor för 299 kr!
  • 28 Aug

Superrea men inte fått information än om priser (vill veta!)en affär i stockholm som säljer ut alla brudkläder och hoppas kanske man kan fynda där Startat tråd om det.

• lecaroline

Jag har hittat 3-armad ljusstake i silver färg på Ullaren 19 kr

Jag letar efter fyrkantiga skiffer plattor 10x10 com ca...

• johanna anders
    paulaner skrev 2009-03-23 22:40:14 följande:
    Försökte gå in på deras hemsida men hamnade på Venue Group, de har bytt namn! Där står det bara Rizzo, och Rizzo är ju en annan butik. Här i stan har nämligen alla Wedins stängt och den ena har bytt namn till Rizzo. Var har du sett Wedins? Vill gärna gå dit och kolla!johanna anders skrev 2009-03-23 20:57:17 följande:
    Haha, vet du jag kollade faktiskt inte ens skylten! Vet att de skulle lägga ner/byta namn, men de kan ju faktiskt ha bytt namn utan att jag noterade det, Drog ivrigt iväg till ett hörn fullt med vita skor =)

Vänta ska kolla påsen!
    Jo det står Wedins på påsen i alla fall.
    I Borlänge hittade jag dem.
  • W2B Blom

burnisen skrev 2009-03-19 16:48:51 följande:
    Åh de hade ju vart perfekt för mig med lila tema!! Synd bara det är så långt W2B Blom skrev 2009-03-19 16:17:36 följande:

Har ni långt till Dollar Store? För det behöver inte nödvändigtvis vara i Lycksele utan utbudet finns säkert på andra Dollar Store också.

♥ Bästa skönhetsmedel är lycka! ♥
  • Diz

För er som bor i närheten av kristianstad/tyringe finns ju skånes lagerförsäljning. Sjukt stort ställe, som en merge av rusta, lidl, dollarstore, ÖB och myrorna... (tog oss 1½ timme att gå igenom det mesta, och då höll vi bra hastighet)

Det fanns dels lite grejer till inbjudningskort, men även en massa (!) ljus i alla möjliga färger och annat som går att använda som dekoration. Fanns ljusslingor mer små pärlor på som var jättesöta. Finns naturligtvis en massa skräp, men man får leta efter guldkornen... Värt ett besök.

• lecaroline
    lecaroline skrev 2009-03-24 11:36:53 följande:
    Jag har hittat 3-armad ljusstake i silver färg på Ullaren 19 krJag letar efter fyrkantiga skiffer plattor 10x10 cm ca...
    puff
  • möklintabröllop

Kolla om det finns någon bygdegård eller hembygdsgård i er närhet.
    Flera brukar hyra ut servis,glas och bestick. Även linnedukar m.m.

• JBB

Om det är någon som letar efter röda hjärtan som ni kan lägga på borden så kan jag tipsa om att EKO har en burk med jätte fina röda hjärtan för 19kr En burk innehåller ca 100hjärtan.

Svar på tråden Jag har hittat...