Jag har hittat...
Och så hjälps vi åt att tippsa om rea osv..
Och så hjälps vi åt att tippsa om rea osv..
Bor i Sthlm. Lite långt att åka till Ullared...
Rättare sagt kommit på att vi har en lokal med kök att hyra i föreningen där vi bor.
Jag ringde upp dem och frågade om vi kunde hyra lokalen och bara använda tallrikar, bestick osv någon annan stans och det gick bra. Nu behöver vi inte köpa för att komletera det vi behövde!!
Skit bra!!
Lagerhaus har fått in jättefina små burkar med såpbubblor. En som ser ut som en bröllopstårta och en annan rosa, med hjärtan tror jag det var. Kostar 10 kr st.
Jättedyra tycker jag, men söta!
de bubblor jag tittat på ("riktiga" i butik) kostade 8 kr styck.
Och jag som tyckte det var billigt Men jag har å andra sidan inte jämfört så mycket.
J D skrev 2009-05-07 22:25:32 följande:
men det är kanske beroende på hur många man ska köpa?!
för köper man 10 st så är det kanske inte så farligt, men ska man köpa 50 eller mer så kan det kosta rätt mycket.
så allt är ju beroende på vad man vill lägga på en sån sak.
Mina kostar ca 40.- för ett 6-pack... och då har jag räknat in frakt osv för dom är från USA, men där är allt mycke billigare. Det blir ca 6.- st. Har dom i mitt galleri..
det finns billigare på internet, där kostar de ca 5kr/st
plus frakt
Hittade ljusstakar för blockljus i frostat glas på Hemtex idag. De var ca 10 cm höga och lite "kurviga". De var nedsatta från 39kr till 19kr sedan var det 2 för en så det blev ett superfynd med 12 st för drygt 110 kr/9,50 kr st
Utmärkta att piffa upp med en rosett el dyl
Någon som söker rosa näbbklänningar så kika här, tyckte de var underbart söta :)
linuslotta.com/se/product/107997&utm_medium=newsletter&utm_content=weddingshare_se&utm_campaign=weddingshare_v19