• lecaroline

Jag har hittat...

Och så hjälps vi åt att tippsa om rea osv..

• Svar på tråden Jag har hittat...
  • hujjedamejj

AIE: Vad kostar dina placeringskort ifrån panduro?

• AIE

Dem kostar 24,50 kr/24 st...
    Är eg tags till paket dekor men kommer funka bra.
    Är hål i så man kan trä igenom ett band ...

• AIE
    hujjedamejj skrev 2009-03-09 17:36:58 följande:
    AIE; har du någon bild?
    finns i mitt galleri...
  • Flisa80
    AIE skrev 2009-03-09 07:41:32 följande:
    Vi har köpt :IKEAS 15kr-lakan som dukarGalej ljuslyktor 4st/9kr att ha till värmeljusGalej ljuslyktor modell större till blomarrangemangVärmeljus 19kr/100stLjusrosa stenkross 29kr/påsen på plantagen till blomsterarrangemangen ( att ha i botten o runt oasisen)Ska köpa:"Ettiketter" i form av hjärtan på panduro. (till bordsplaceringen, ska sätta i rosa band o knyta om servetten ist för servettring)Dekorationsväv( panduro) att ha som löpare på borden.. Ska köpa storpack rosor o nejlikor ist för styckesvis till dekorationerna. Pratade med en florist o hon sa att dem duger bra...
    Vad tar de för dekorationsväven på panduro? Vet du hur bred den är?
  • aalexandra
    Flisa80 skrev 2009-03-09 20:11:46 följande:
    Vad tar de för dekorationsväven på panduro? Vet du hur bred den är?
    Jag kikade in på pandurohobby.se och den dekorationsväven jag hittade var 90 cm bred och kostade 39kr/m
  • AIE
    aalexandra skrev 2009-03-09 21:15:41 följande:
    Jag kikade in på pandurohobby.se och den dekorationsväven jag hittade var 90 cm bred och kostade 39kr/m
    Det är inte den jag menar.
    Går du in o söker på dekorväv(ist för dekorationsväv) så får du upp fler.
    Dem är 40cm breda o säljs i 5 m rullar för 59 kr/rullen.
    Det är dem jag menar...
  • aalexandra

Det lät bra mkt fördelaktigare, o vilka härliga färger. Den åker genast ner i favorithögen.. =)

AIE skrev 2009-03-10 08:11:52 följande:
    Det är inte den jag menar.Går du in o söker på dekorväv(ist för dekorationsväv) så får du upp fler.Dem är 40cm breda o säljs i 5 m rullar för 59 kr/rullen.Det är dem jag menar...
  • Vena

Alla vet väl detta, men i Amelia brud och bröllop som är ute i butikerna nu finns en rabattkupong på 25% för en diamantring.
    På Hallbergs. Använde den själv häromdagen, det gör ju en grym skillnad i priset.

• Flisa80
    Vena skrev 2009-03-10 19:07:29 följande:
    Alla vet väl detta, men i Amelia brud och bröllop som är ute i butikerna nu finns en rabattkupong på 25% för en diamantring.På Hallbergs. Använde den själv häromdagen, det gör ju en grym skillnad i priset.
    Jag hittade också den men det visade sig att trots 25% så blev min ring dyrare på Hallbergs än vad den blev på "min" guldsmed. Nästan 16 000:- tog Hallbergs innan rabatt medan min andra tog 10 400:- Det är verkligen värt att ringa runt och jämföra priser!! Hoppas du tjänade desto mer!
Svar på tråden Jag har hittat...