• lecaroline

Jag har hittat...

Och så hjälps vi åt att tippsa om rea osv..

• Svar på tråden Jag har hittat...
  • AIE
    Vena skrev 2009-03-10 19:07:29 följande:
    Alla vet väl detta, men i Amelia brud och bröllop som är ute i butikerna nu finns en rabattkupong på 25% för en diamantring.På Hallbergs. Använde den själv häromdagen, det gör ju en grym skillnad i priset.
    vi var också inne o kollade, men hade priserna hos Nordstans guld i huvudet.Det visade sig, att trots rabatten på 25% så skulle det skilja mellan 10-15000 kr på samm ringar!
    Hutlöst tyckte vi och gick till Nordstans guld ist...
  • lecaroline

Jag ska tydligen till Ullared igen på söndag. Är det någon som vill att jag ska kolla färger priser etc. Så ska jag göra så gott jag kan!!

• 28 Aug

Hittade sisal i olika färger för 15 kr paketet på plantagen Perfekt till blomdekor mm !

• 20090725
    lecaroline skrev 2009-03-19 10:53:07 följande:
    Jag ska tydligen till Ullared igen på söndag. Är det någon som vill att jag ska kolla färger priser etc. Så ska jag göra så gott jag kan!!
    Åhhh... dit vill jag också åka! men jag får inte åka ner förren jag har en så lång lista att jag tjänar på det! men det har jag snart! så det kanske blir en tripp nästa vecka!
  • 20090725

börjar få Ullareds abstinens nu, har inte varit där sen i november!!!

• lecaroline

det här blir 3 ggn på 2 månader... Och det är inte jag som tar upp det!! :)

20090725 Räkna ut hur mycket din gubbe köper för ska du se att du har blivit lurad. Finns hur mycket som helst på nerdervåningen och jag får stoppa martin!!

• 20090725

weeeiii..... jag får åka på Söndag!

• 20090725

bara jag slutade tjöta sen! hehe, ska nog hinna med en omgång till innan bröllopet!!

Svar på tråden Jag har hittat...