• lecaroline

Jag har hittat...

Och så hjälps vi åt att tippsa om rea osv..

• Svar på tråden Jag har hittat...
  • W2B Blom

på Dollar Store i L-sele hittade vi superbilliga drinkpinnar som har lilahjärtan på toppen + lila hjäran för is. Kostade 10:- för 6 stycken drinkpinnar & 6 st kubiser och det är perfekt för den som har lila som färgtema!! Hittade även supersnygga stilrena ljushållare i silver! Fanns massa andra saker där också som billiga speglar och ljusfat, blockljus m.m. *tummen upp*

♥ Bästa skönhetsmedel är lycka! ♥
  • burnisen

Åh de hade ju vart perfekt för mig med lila tema!! Synd bara det är så långt
    W2B Blom skrev 2009-03-19 16:17:36 följande:

på Dollar Store i L-sele hittade vi superbilliga drinkpinnar som har lilahjärtan på toppen + lila hjäran för is. Kostade 10:- för 6 stycken drinkpinnar & 6 st kubiser och det är perfekt för den som har lila som färgtema!! Hittade även supersnygga stilrena ljushållare i silver! Fanns massa andra saker där också som billiga speglar och ljusfat, blockljus m.m. *tummen upp*
  • EhjärtarE

Plastchampagneglas, 10 st för 39 kronor på ica. Ungefär samma pris som på ÖB, men mycket snyggare. De går ut där uppe, är formade ungefär som en kon. Kändes som att det var ganska bra kvalité också.

• Flisa80

Vad bra att du skrev det, jag tittade på ÖBs glas igår, på nätet, och de kostade 45 kronor för 12. Då tar jag ju hellre de finare.... Men fy att behöva lägga 400 kr för platsglas....

• MissieA
    Flisa80 skrev 2009-03-23 20:05:43 följande:
    Vad bra att du skrev det, jag tittade på ÖBs glas igår, på nätet, och de kostade 45 kronor för 12. Då tar jag ju hellre de finare.... Men fy att behöva lägga 400 kr för platsglas....
    Mitt tips är att kolla i butiker som säljer champangeglas om de hyr ut Vi hyr glas för 2 kr/styck känns mycket bättre än att lägga för mycket pengar på plastglas.
  • Flisa80
    MissieA skrev 2009-03-23 20:11:58 följande:
    Mitt tips är att kolla i butiker som säljer champangeglas om de hyr ut Vi hyr glas för 2 kr/styck känns mycket bättre än att lägga för mycket pengar på plastglas.
    Ja det är ju sant. Tror dock att den cateringfirma vi använder tar 5 kr delen och då blir det ju dyrare....fast det är klart, bara 100 kr dyrare och då sitter man inte med 100 plastglas till ingen nytta efteråt. Nej det ska vi kolla upp. Känns ju helt klart roligare med riktigt glas.
  • EhjärtarE

Vill man ha riktiga glas kan man köpa på ikea. 6 stycken för 39 och då kan man ju sälja dem sen. Men det är nästan dubbelt så dyrt som plastglas och vi ska ändå vara ute, så vi kör på plast.

• johanna anders

Wedins har fått in sommarskor i sortimentet. Många vita finskor. Hittade jättefina, sköna brudskor för 299 kr!

• LB5

wohooo! då ska jag gå och kolla :)

johanna anders skrev 2009-03-23 20:57:17 följande:

Wedins har fått in sommarskor i sortimentet. Många vita finskor. Hittade jättefina, sköna brudskor för 299 kr!
  • Flisa80

Jag vill ha rosa skor...fanns det??

Svar på tråden Jag har hittat...