Jag har hittat...
Och så hjälps vi åt att tippsa om rea osv..
Och så hjälps vi åt att tippsa om rea osv..
på Dollar Store i L-sele hittade vi superbilliga drinkpinnar som har lilahjärtan på toppen + lila hjäran för is. Kostade 10:- för 6 stycken drinkpinnar & 6 st kubiser och det är perfekt för den som har lila som färgtema!! Hittade även supersnygga stilrena ljushållare i silver! Fanns massa andra saker där också som billiga speglar och ljusfat, blockljus m.m. *tummen upp*
Åh de hade ju vart perfekt för mig med lila tema!! Synd bara det är så långt
W2B Blom skrev 2009-03-19 16:17:36 följande:
Plastchampagneglas, 10 st för 39 kronor på ica. Ungefär samma pris som på ÖB, men mycket snyggare. De går ut där uppe, är formade ungefär som en kon. Kändes som att det var ganska bra kvalité också.
Vad bra att du skrev det, jag tittade på ÖBs glas igår, på nätet, och de kostade 45 kronor för 12. Då tar jag ju hellre de finare.... Men fy att behöva lägga 400 kr för platsglas....
Vill man ha riktiga glas kan man köpa på ikea. 6 stycken för 39 och då kan man ju sälja dem sen. Men det är nästan dubbelt så dyrt som plastglas och vi ska ändå vara ute, så vi kör på plast.
Wedins har fått in sommarskor i sortimentet. Många vita finskor. Hittade jättefina, sköna brudskor för 299 kr!
wohooo! då ska jag gå och kolla :)
johanna anders skrev 2009-03-23 20:57:17 följande:
Jag vill ha rosa skor...fanns det??