• lecaroline

Jag har hittat...

Och så hjälps vi åt att tippsa om rea osv..

• Svar på tråden Jag har hittat...
  • aikidoaasa
    Fenixx skrev 2009-02-28 09:27:45 följande:
    Panduro har en stor rea nu också, kanske finns nåt att hitta.
    Den har pågåttt en stund nu så det är nog en hel del som börjar ta slut... men de hade för en vecka sedan en massa fina saker på rean.
  • Stella2009

Passar på o se om jag kan få tips här. ! Vet någon var det finns lite större svarta dekorationsstenar.? Lagerhouse har men de är lite för små..

• lecaroline

Blockljusen hade de i massor med färger.. Men man får ju inte åka dit bara för den sakens skull.. Allt tar ju slut där!! handdukar i olika lila nyanser fanns!

Någon som vet var man kan köpa billiga badrumsmattor röda??

• Chrisse och Jonas

Någon som vet var man kan köpa billiga badrumsmattor röda??
    [/citat]

Kanske på Jysk eller Rusta.

• Stella2009

Har inte ikea det.?

lecaroline skrev 2009-02-28 14:20:07 följande:
    Blockljusen hade de i massor med färger.. Men man får ju inte åka dit bara för den sakens skull.. Allt tar ju slut där!! handdukar i olika lila nyanser fanns!Någon som vet var man kan köpa billiga badrumsmattor röda??
  • lecaroline

Hjärt ballonger röda tror det var 6 st för 10 kr.. (inget tryck)

• Livsglöd
    Flisa80 skrev 2009-02-27 16:38:52 följande:
    I senaste "Amelia brud och bröllop" finns en 25% rabattcheck på valfri diamantring på Hallbergs guld. Så vill man t.ex ha en schalins ring så kan man ju beställa den därigenom. Blir ju några kronor man tjänar. (Är förväntansfull på denna tråd!)Vill veta var man köper billiga blockljus!
    Kalasbra att känna till!!
  • hujjedamejj

DUKAR? använd IKEAS lakan för 15 kr st.
    SERVETTER? IKEA tar 25 kr för 100 st, finns i enfärgade lila, svarta, vita, blåa och röda m.m.
    CHAMPANGEGLAS, BESTIK, PORSLIN? Gå på loppis.
    BILLIGA ALL INCLUSIVERESOR? www.nazar.se
    DEKORATIONER? Sök på tradera

Lite tips bara...

Svar på tråden Jag har hittat...