Jag har hittat...
Och så hjälps vi åt att tippsa om rea osv..
Och så hjälps vi åt att tippsa om rea osv..
www.tartdecor.se/ (Göteborg)
Har hyrt tårtställning där i från...
Vilken stl pratar vi om ungefär? Jag köpte på ICAnära svarta stenar som var ungefär 5*4cm och däromkring. Men det kanske är för smått?!
Hjärtformade mattor i rött 129kr (ska ha dem på toaletten)
Alla ljus 30% rea.
Hittade detta på Lagerhaus
Mmm det kanske är ok, får kolla där. Ska ha som bordplacering.
Var på Hemköp och handlade häromdagen. De hade en stooor korg med små ljuslyktor för värmeljus, 3 för 10kr (köpte 15 ljus). De var perfekt i våra höstnyanser, olika gula, orange, röda nyanser. Rejäla och stabila, ett fynd tyckte jag! (kanske kan lägga in bild i galleriet om någon vill?) Vet inte om alla Hemköp har detta men jag var i alla fall i Kramfors.
puff
Köpte jättefina blockljus på blomsterlandet idag, för 14.50 styck. Finns i olika storlekar. Antikljusen (alltså vanliga långa ljus) kostar 49 kr för 10 st. Billigare än på många andra ställen. Där finns ju även stenkross och annat "pynt" som man kan tänkas vilja ha som dekoration... Jag blev positivt överraskad.
Vi har köpt :
IKEAS 15kr-lakan som dukar
Galej ljuslyktor 4st/9kr att ha till värmeljus
Galej ljuslyktor modell större till blomarrangemang
Värmeljus 19kr/100st
Ljusrosa stenkross 29kr/påsen på plantagen till blomsterarrangemangen ( att ha i botten o runt oasisen)
Ska köpa:
"Ettiketter" i form av hjärtan på panduro. (till bordsplaceringen, ska sätta i rosa band o knyta om servetten ist för servettring)
Dekorationsväv( panduro) att ha som löpare på borden..
Ska köpa storpack rosor o nejlikor ist för styckesvis till dekorationerna. Pratade med en florist o hon sa att dem duger bra...
Har beställt billiga skor (450 kr) hos Matildas brud & fest. Där kan man välja klackhöjd, färg etc. På flera olika modeller.