• lecaroline

Jag har hittat...

Och så hjälps vi åt att tippsa om rea osv..

• Svar på tråden Jag har hittat...
  • Flisa80
    annape84 skrev 2009-03-29 21:42:07 följande:
    Så nu finns en bild i mitt galleri
    Det jag ju jättefint!!! Perfekt för dem med grönt tema.
  • lecaroline

Eller rött!! Fast nu har vi mycket ljusstakar så vi får se vad som får plats...

• Blivande mrs walker

Det här vet jag itne om någon skrivit om förut, men Lidl har blomsterbågar för 89 kr. De finns i mörkgrön eller vit metall och är egentligen till för att planterade blommor ska klättra på dem. Jag tror de var 240 cm höga.

• giz83

Blivande mrs walker skrev 2009-03-31 16:08:41 följande:

Det här vet jag itne om någon skrivit om förut, men Lidl har blomsterbågar för 89 kr. De finns i mörkgrön eller vit metall och är egentligen till för att planterade blommor ska klättra på dem. Jag tror de var 240 cm höga.
    oj...det var ett bra tips!!!
    vad bra då ska ja gå å leta där då...=)
    men frågan är om de har de kvar...inte alla lidl som har allt kvar eller bara har sakerna en stund
  • jj2008

jag skulle vilja gör en muffinsställning då jag inte hittar någon bra. Jag hittar inte på hemsidan. Var såg du hur man kunde göra?

giz83 skrev 2009-03-29 21:06:05 följande:
    för er som vill göra egna tårt/muffins ställningarwww.cakejournal.com
  • giz83
    jj2008 skrev 2009-03-31 17:22:37 följande:
    jag skulle vilja gör en muffinsställning då jag inte hittar någon bra. Jag hittar inte på hemsidan. Var såg du hur man kunde göra?
    hmmm ska kolla ordentligt...återkommer...
  • Flisa80

Blomsterlandet säljer ut delar av sina blockljus. Jag har tittat ut ljus där för läänge sedan och skulla nu slå till. Då var det "ta 3 betala för 2" så jag fick 7 ljus gratis av mina 21 som jag köpte. Tyckte jag var bra...!

• giz83
    Flisa80 skrev 2009-04-02 16:41:24 följande:
    Blomsterlandet säljer ut delar av sina blockljus. Jag har tittat ut ljus där för läänge sedan och skulla nu slå till. Då var det "ta 3 betala för 2" så jag fick 7 ljus gratis av mina 21 som jag köpte. Tyckte jag var bra...!
    vart finns blomsterlandet?
    är det en online shoppingsida? eller är det en butik nära dig?
  • lecaroline

Blomsterlandet finns väl lite över allt? De säljer mestadels blommor innomhus och utomhus, krukor och lite extra..

Svar på tråden Jag har hittat...