• lecaroline

Jag har hittat...

Och så hjälps vi åt att tippsa om rea osv..

• Svar på tråden Jag har hittat...
  • lecaroline

Skum hjärtan på Lagerhouse 25kr

• Flisa80

I senaste "Amelia brud och bröllop" finns en 25% rabattcheck på valfri diamantring på Hallbergs guld. Så vill man t.ex ha en schalins ring så kan man ju beställa den därigenom. Blir ju några kronor man tjänar.

(Är förväntansfull på denna tråd!)

Vill veta var man köper billiga blockljus!

• lecaroline

Ullared!! Var där igår!! : )

• solhatten

vad mer kunde man hitta på ullared?
    vilken färg på blockljusen?

• paulaner

Superfina jättebilliga spetsboleros har jag hittat som man kan beställa på nätet!! Skriv gärna en rad i mon gästbok så kan jag ge info. Jag blev mycket nöjd med min!

• Trudilutt

Hej!

Kul tråd

Om ni klickar på Calligraphens annons här jämnte, så får man upp ett 20-pack chokladhjärtan, som man får med en bestälnning.

Sen står det att samma vara som man hittar under "Vi rekommenderar" kostar 2.50 kr????

Det kan väl inte stämma? Är det per styck isf då?

De va söta att ha i godisaskarna annars

• burnisen

Billiga vet ja inte men IKEA har ljus från 15kr till 25kr.

Vill med veta vad det är för färg på ljusen på ullared och om någon vet om de har lila handdukar, till toaletterna?

Flisa80 skrev 2009-02-27 16:38:52 följande:
    I senaste "Amelia brud och bröllop" finns en 25% rabattcheck på valfri diamantring på Hallbergs guld. Så vill man t.ex ha en schalins ring så kan man ju beställa den därigenom. Blir ju några kronor man tjänar. (Är förväntansfull på denna tråd!)Vill veta var man köper billiga blockljus!
  • Villesmamma

Ang blockljus. Jag köpte lila blockljus på Ullared dom var i 4 olika nyanser av lila. Jag tror jag betalade 14 kr st.
    Jag såg här på Bt någonstans att Maxi sålde handdukar lila för 5 kr. Vet ej om detta stämmer

• burnisen

Ohh iväg till maxi nu då! Tack!

Villesmamma skrev 2009-02-27 18:56:28 följande:
    Ang blockljus. Jag köpte lila blockljus på Ullared dom var i 4 olika nyanser av lila. Jag tror jag betalade 14 kr st.Jag såg här på Bt någonstans att Maxi sålde handdukar lila för 5 kr. Vet ej om detta stämmer
  • Fenixx

Panduro har en stor rea nu också, kanske finns nåt att hitta.

Svar på tråden Jag har hittat...