Kungligt bröllop!
Nu är de äntligen förlovade - det blir kungligt bröllop i Sverige nästa år. Vad säger ni?
Nu är de äntligen förlovade - det blir kungligt bröllop i Sverige nästa år. Vad säger ni?
Sitta och diska ut miljon efter miljon på en familj vars enda merit är att de är släkt med en fransk general är direkt förkastligt, jag tycker kungahuset ska fungera som svenska kyrkan, vill man inte slanta för skiten kan man gå ur och slippa just den delen av skatten. DÅ skulle svenska folket visa hur viktigt de tycker kungahuset är.
Att kalla folk för "Ers Majestät" eller tilltala folk med "Kronprinsessan" 2009 är så jäkla bissart att man baxnar. Jag skulle dua båda två om jag pratade med dem.
Befria kungafamiljen och ge dem rättigheter att styra över sina egna liv. Visserligen verkar kungafamiljen vara trevliga figurer men vad händer om Victorias och Daniels eventuella barn är en skitstövel och ska ärva statschefsposten?
Nej, kontakta din riksdagledamot och fråga vad h*n gör för att Sverige ska bli en republik. Hellre folkmassa än arvsmassa!
Om man slår ut kostnaden för bröllopet på alla invånare i Sverige över 18 år så kommer kalaset att kosta två (2) kronor/person... Det hörde jag på radion.
Det är väl snarare så att vi ska befrias från kungafamiljen? De kan ju abdikera om de vill, helt problemfritt. Vi å andra sidan är fast med de där tomtarna, det är oss det är synd om.
Ja, det hade varit toppen!!! Då kan de som vill ha dem kvar betala för dem!
Dua dem hade jag absolut gjort! Finns inte i min värld att jag anser dem så förmer än jag själv att jag skulle göra nåt annat...
På tal om deras eventuella barn...
Vad händer om förstfödda är gravt utvecklingsstörd eller så?
Fly by night skrev 2009-03-28 12:13:48 följande:
Spelar ingen roll hur lite det är per person.
Jag har inte bett om nåt stort kungabröllop, är inte bjuden och förstår inte alls varför jag ska betala ett enda öre för det!
Kan inte låta bli att tänka:
"Surt sa räven..."