Kungligt bröllop!
Nu är de äntligen förlovade - det blir kungligt bröllop i Sverige nästa år. Vad säger ni?
Nu är de äntligen förlovade - det blir kungligt bröllop i Sverige nästa år. Vad säger ni?
Gud va kul.. Så glad för DERAS skull!!
Ni kommer nog få kopiera länken för hand, men här har ni en bild på ringen, det som finns att se än så länge:
gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00864/1nylive_864128t.jpg
Det drar de in i PR för Sverige. Kungliga bröllop är populärt i hela världen.
(Dessutom kostar allt pengar, EU t ex, så det kan vi ta i en annan tråd.)
Ja vad tror ni kommer Victoria hänga här som vi andra...
Tycker det ska blir jätteroligt att följa deras bröllop och är glad för att de äntligen fick varandra.
Jag såg deras presskonferans och dom såh ju jättelyckliga ut , speciellt viktoria , det sprudlade om henne
Och va vacker hon va idag :-d
Men jag hörde på radion att KANSKE hon kan få vara med coh välja brudbukett men that's it.. Gud att inte få välja klänning själv
Får hon inte vara med och bestämma själv??? varför?
Kan inte tänka mig att Viktoria skulle välja nått opassande liksom!
De såg verkligen jättelyckliga ut!
Jag tror absolut att hon och Daniel kommer få bestämma väldigt mycket. Sen att det finns vissa ceremonier/traditioner etc som måste vara med är en annan sak. Men det är klart de får bestämma brudklänning och blommor - varför skulle nån inte låta dem göra det. De lär ju ha medhjälpare av nåt bröllopskoordinatorslag som hjälper till med råd och förslag så klart. Och fantastiska florister, designers och musiker. Riktigt lyxigt och säkert väldigt smakfullt tror jag det kommer bli.
Gillade ringen också, även om den är rätt enkel för en kunglig förlovningsring.
Ja vad säger man. Man räknar med 42 miljoner cirkus för bara den dagen i kostnader. ööööh i lågkonjunktur?