Kungligt bröllop!
Nu är de äntligen förlovade - det blir kungligt bröllop i Sverige nästa år. Vad säger ni?
Nu är de äntligen förlovade - det blir kungligt bröllop i Sverige nästa år. Vad säger ni?
Vad tror ni hon kommer ha för förlovningsring? Finns det några hovjuvelerare? Vem gjorde Silvias förlovningsring egentligen? Jag har försökt googla men inte hittat något. Detta är ju enormt spännande!
Ååååh vad roligt! ÄNTLIGEN!
Jag ÄLSKAR kungliga bröllop!! Nu måste jag se på tv, live från slottet! =)
Jätteroligt! Har väntat på denna stund!
Jag blir bara så trött på alla som måste komma med elaka kommentarer och antimonarkireklam just nu.
Varför kan man inte bara vara glad å deras vägnar, de är ju människor precis som vi. Jag slår vad att dessa elakingar är sådana som sedan skulle skriva inlägg här på BT om hur deras kompisar inte är glada nog när de ska gifta sig.
Men i den här tråden är vi i alla fall positiva och rojalistiska och patriotiska och allt!!
Tycker det är härligt att dem får äntligen får vara tillsammans även i offenliga sammanhang.
Just det!
Vi vet vad som är viktigt i livet .
Hehe, jag ska väl inte förstöra stämmningen. Är jätteglad att de ska få varan efter all den här tiden. Speciellt med alla skriverier som varit om dom, kan inte vara kul!
Men man kan ju undra vad det kommer kosta. Med tanke på att de ska rusta upp slottet för 220 miljoner och att staten går back som aldrig förr :/
Precis!!
känns jättekul för dem, hoppas dem blir lyckliga.
dem får gärna vara med i våran 2010-tråd om dem vill prata bröllop.
vi 2010-brudar som nu får ett kungligt år.