• Baby S

Vi med utländska män, eller kvinnor

Hejsan!

Tänkte försöka sätta ihop en liten samlingstråd för alla oss som har "importerat" oss en äkta hälft från något annat land i världen.

Varifrån kommer din partner?
    Hur träffades ni?
    Vad har ni för framtidsplaner?
    Hur är ni lika och hur är ni olika?

Ser fram emot lite mysigt chit-chat mer andra (om det nu finns så många andra?)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-03 21:04
    Oj då. Med er andra ska det ju sååå klart stå. Det är tangenterna, inte jag

• Svar på tråden Vi med utländska män, eller kvinnor
  • 20120103

Baby S skrev 2009-02-03 21:58:31 följande:

Skyll det på din man, det är ju han som förtrycker dig, att du inte kan se det själv
    Ja nu ska han få höra om likaställning.. ;)

Just idag tror jag kanske han känner sig förtryckt, hade en skit dag på jobbet och så saknar jag honom massor men så är han på jobbet -så fick han känna på kärlek som verkligen värmer över telefon :S Uff uff men nu har jag varit en snäll flicka igen och ringt och bett om ursäkt - så nu är det väl jag som är förtryckt igen eller hur var det nu ;)???;)
  • SaraPayam
    jaaleme skrev 2009-02-03 22:04:01 följande:
    Baby S skrev 2009-02-03 21:58:31 följande:
    Ja nu ska han få höra om likaställning.. ;) Just idag tror jag kanske han känner sig förtryckt, hade en skit dag på jobbet och så saknar jag honom massor men så är han på jobbet -så fick han känna på kärlek som verkligen värmer över telefon :S Uff uff men nu har jag varit en snäll flicka igen och ringt och bett om ursäkt - så nu är det väl jag som är förtryckt igen eller hur var det nu ;)???;)
    Hehehehe
  • 20120103

Har sagt det jämt :D Borde jobba med Stand Up.. är ju muslimälskare o allt...;)

• SaraPayam

Men tjejer....allvarligt, kostar det verkligen när man ska omskäras?? Ursäkta att det är utanför tråden

• Baby S

Ja men visst Förtryck hit och dit, jag tror jag spyr på bara ordet snart... !
    Men det allra värsta som gör mig galen är när folk sitter och skriver rena rama rappakaljan = osanningar och försöker kränga det som sant! Syftar på detta med omskärelse.
    Det var därför som jag blev en sån osmidig bitch på den där tråden, så vi får väl se hur länge jag får vara kvar här, men vet man inte ska man för sjuttsingen inte sitta och dela ut smörjan som någon typ av fakta. ARRRGH!
    Är det någon annan av er som är tillsammans med muslimer, eller andra religiösa, har ni läst t ex Koranen?

• 20120103

Sara - lika bra att hålla sig undan vissa av disskutionerna så man slipper bli galen..

Hehe visst kan det vara bra att vara högljud.. Skulle dom i syrien börja släpa bort min man på flygplatsen då kan jag lova att alla hade hört mig, hade hämta tv och allt.. Nej rätt ska vara rätt :D

• Baby S
    SaraPayam skrev 2009-02-03 22:11:26 följande:
    Men tjejer....allvarligt, kostar det verkligen när man ska omskäras?? Ursäkta att det är utanför tråden
    Nej vi kan prata om allt som hör till våra äkta och oäkta män
  • 20120103
    SaraPayam skrev 2009-02-03 22:11:26 följande:
    Japp kostar mellan 4-7 000 tror jag :)
  • SaraPayam

Baby S skrev 2009-02-03 22:11:48 följande:

Ja men visst Förtryck hit och dit, jag tror jag spyr på bara ordet snart... ! Men det allra värsta som gör mig galen är när folk sitter och skriver rena rama rappakaljan = osanningar och försöker kränga det som sant! Syftar på detta med omskärelse. Det var därför som jag blev en sån osmidig bitch på den där tråden, så vi får väl se hur länge jag får vara kvar här, men vet man inte ska man för sjuttsingen inte sitta och dela ut smörjan som någon typ av fakta. ARRRGH! Är det någon annan av er som är tillsammans med muslimer, eller andra religiösa, har ni läst t ex Koranen?
    hahaha, men du har ju en poäng i det du skriver...& självklart ska du göra din röst hörd!!
    Jag har inte läst koranen, men har inte läst biblen heller...får kanske ta & göra det
  • SaraPayam
    jaaleme skrev 2009-02-03 22:12:10 följande:
    Sara - lika bra att hålla sig undan vissa av disskutionerna så man slipper bli galen..Hehe visst kan det vara bra att vara högljud.. Skulle dom i syrien börja släpa bort min man på flygplatsen då kan jag lova att alla hade hört mig, hade hämta tv och allt.. Nej rätt ska vara rätt :D
    Hehehehe
Svar på tråden Vi med utländska män, eller kvinnor