ILU skrev 2009-02-04 23:31:39 följande:
hejhej antar att jag också har importerat kärlek, min man kommer från algeriet hans pappa är irakier och hans mamma är algerier, jag själv är irakier till en arab pappa och en kurdisk
mamma.vi kännde varandra redan när vi var små barn och när vi blev äldre förde ödet oss via nätet, vi är ganska like i mycket och ofta tänker vi i samma saker vilket kan bli lite skrämmande ibland då jag behövr inte ens fråga så svarar han hihihi.läste lite i början av tråden och jag håller med er, jag kan säga med mycket säkerhet att det finns mer förtryck och annat konstig i sverige än det finns i mellanöster, jag kommer därifrån och jag har inte någon sin upplevt nåt sånt som de konstiga människorna snakar om i de olika tråden, ett lite exemple att enligt Islam och det står tydligt i den muslimska vigsel akten att all pengar som kvinna tjänara är hennes egna och om hon vill kan hon använda det till hushållet, det är enbart mannens ansvar och försöja hemmet och familjen. kvinnornas och männens lön i mellanöster är lika också.. vilken konstig värld vi lever i.
Ååååå vad romantiskt att ni träffades via internet igen, det måste varit ödet som bestämt att det ska vara ni två

Blir precis rörd när jag läser det.