• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

Hmmmm......undra om jag ska hoppa pa maken ikvall for sakerhets skull om AL skulle vara i dagarna trots spottings.......borjar se "mumsiga" man overallt nu sa ar nog dags

• Mrs  B

EA
    Du får gärna min ÄL för jag är inte så säker på att det blir fler barn här.....

Vickan
    Kom just på en sak nu precis innan jag ska ta itu med svenskan igen.
    En i min basgrupp bor i samma stad som du, kanske tom i samma ålder....

• Mrs  B

EA
    Hoppa på honom bara....
    Du och jag kanske skulle ta en AW nån gång?????

• viktualia

MrsB - jag känner inte en kotte här i hålan... är ju inflyttad utan nåt liv här eftersom jag pendlar...

• Mrs  B

Vickan
    Hon är gympalärare iaf och sambo, mycket mer mer jag inte heller.
    Trevlig tjej!

• Fru E

Mrs B-sag bara till sa
    Vi ska ha "babyshower" pa fredag for mina tva kollegor som gar hem snart, dvs ata middag pa kvallen och dricka gott ute i jobborten . Eller rattare sagt far vi andra dricka for dem vilket jag garna gor

• Mrs  B

EA
    Är i Växjö och gör examination fredag och lördag, annars kunde jag mött dig i baren.

• Fru E

Mrs B-attans!

Lappis-vad ar det for cancer som din chef har??? Idag gar det ju att bota manga

• muggles

Lappis: läskigt med cancer! Du har en manlig chef va - prostata el?

Vickan: trist med sådana dagar! Kram!

EA: på honom bara! Men cyklade inte du och jag ikapp? Jag har inte ÄL än... (tror jag, har inte räknat efter).

Nä ska ta och titta lite på Halv åtta hos mig

• Fru E

Muggles-jag är på dag 12 idag.....normalt kanske ÄL vid dag 16 men nu vet i katten om jag får ÄL så här tidigt med tanke på att jag haft spottings en vecka på torsdag.....

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare