• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • fru AM

fru AM skrev 2009-03-30 16:07:15 följande:

Telis: vet din man om din osunda faiblesse för Persbrandt?
    JAg menar - de är ju så olika!
  • Telemarkgrrl

fru AM skrev 2009-03-30 16:08:24 följande:

fru AM skrev 2009-03-30 16:07:15 följande:JAg menar - de är ju så olika!
    Tycker du?
  • Page

AM, sjukt nog glädjer jag mig mer åt hunden än vad jag gjorde åt vår "karusellperiod"!

Nej, vi har inte tänkt ut ett namn än. Väntar och ser vad kenneln ger valpen för namn. I första hand vill jag nog ha en hane.

• muggles

AM: håller helt med om Persbrandt - inser inte alls hans storhet faktiskt. Möjligen var det rätt kul att se honom dansa, visste inte att han kunde det. Men han är en värdelös skådis - "spelar" alltid samma typ (Gunvald Larsson-typen) oavsett film/pjäs.

Tinga: jaaaa, du har helt rätt ang mitt yttrande om Mexx!!! Oj, ngn som känner mig väl här i tråden!!!!

Telis: uj, jag provade Pilates när jag var gravid, det skulle ju vara så bra. Jag fick hemska foglossningskänningar av det, så vet inte om det är att rekommendera. Men pröva du, kanske funkar för dig? Sjukgymnast är nog himla bra!

Piggelin: kul med flytt!!

• fru AM

Snorre kan han heta! Precis som Kokos lillis!

Page skrev 2009-03-30 16:28:56 följande:
    I första hand vill jag nog ha en hane.
  • muggles

AM: varför skulle du inte kunna ta ryggbedövning???

Lappis: dags att packa??? Är det inte 2v till påsk? El är det redan denna veckan?! :-0

Vi hade garantibesiktning idag - dvs 2 år sedan vi flyttade in. Redan 2 år - jäklar vad tiden går fort!! Iaf, vi har tydligen fått en vattenskada på parketten i hallen pga allt vatten som TM läckte... Men tur i oturen att det upptäcktes nu så det går på garantin. Det har tydligen runnit vatten genom badrumströskeln in under parketten, alltså inget vi har sett. Tänk vad mkt strul den satans klåparen som inte drog åt anslutningen ordentligt, har orsakat... *irriterad*

• fru AM

Muggles: ryggbedövning - det är det där med mina ev förbenade fogar, det kan vara förbenat även mellan ryggkotorna osv så att det helt enkelt inte går att sticka.

• fru AM

Muggles: vilken tur att vattenskadan upptäcktes nu!!! Måste ni lägga om hela golvet?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare