• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • _koko_

Åh, Telis, är du en av dem de brukar skriva om, typ "magont kan vara dold sjukdom"??
    Står det om någon lösning på problemet också? *Hoppas*

• nennesjuttioåtta

telis
    åååh hoppas du kunde få någon mirakelkur mot ryggen! Sen kanske just den fina hållningen med knogarna i backen inte hjälper direkt. Det blir ju sån konstig krök på ryggen då, höhöhöh... Vårdepp kanske är just för att man kämpar som fan i mörkret att hålla modet uppe för att man vet att man måste - för när våren kommer DÅÅÅ blir man uppåt, fast det blir tvärtom för då kommer allt ikapp en. *inte ens nära en kvalitativ gissning*

• Ore

Har inte gjort så många hemmafärgningar eller toningar själv (för att jag alltid velat ha blondare slingor i håret, och där blir det alltid bäst hos frisören, har jag märkt). Mörkare hårfärger än min naturliga mellanmörkblonda/råttfärgade funkar finfint med hemmavarianter, enligt min och mina systrars erfarenhet.

Börja gärna med en enkomponents, som försvinner gradvis under tio tvättar, så får du in handlaget, och kan prova dig fram litet hur pass mycket olika färger slår...

• Ore

Var tvungen att kolla, och jo minsann - hade missat Pages hundvalpslänk.

Men aaaawww vad söta de var!!! Nästan så att jag själv vill ha en (fast jag gillar ju katter bättre egentligen...)

• Lapinette

Tonar alltid när jag är hos min frissa ... är snart vithårig!! Hon vet precis hur man ska göra men funderar på att fuska lite innan vi drar ivägpå vår Påskresa (ni vet Blåkulla ) då jag inte orkar/hinner gå till frissan innan vi sticker.

• Lapinette

Jag har också missat den! *bläddrar bakåt*

• Lapinette

Åhhh vad söt! Jag vill också ha (men inte maken ).

• Telemarkgrrl

Nej, tyvärr inga snabba och enkla lösningar. Tvärtom så står det: "Vid rygginsufficiens finns inga genvägar till förbättring och det måste patienten klart informeras om! Annars blir del lätt en jakt på andra metoder som smärtstillande tabletter, akupunktur, sträck- och apparatbehandling. De är alternativ som sällan har bestående effekt och som ibland till och med kan förvärra tillståndet."

• Lapinette

Men Telis ... vad finns det för lösning på problemet?

• nennesjuttioåtta

Lappis
    aah, så du ska också till Blåkulla! Då ses vi ju snart!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare