• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Page

Mmmmm mysbyxor, längtade jag hem till innan jag köpte mig jeans i min "nya" storlek.

• Fru E

Hehe hemma går maken och jag nästan alltid i mysbyxor

• nennesjuttioåtta

Page
    Aaaaaaw! Vad söt!!!

AM
    Lycka till!

• Page

EA&MJ, äh, egentligen är det inget som helst fel på mysbyxor, utan snarare sånt som kan hänga ihop med det tidigare nämnda plagget. Ett par fräscha, snygga och rena mysbyxor är ett perfekt plagg att ha på sig hemma.

• nennesjuttioåtta

ja, genomskinliga gamla nötta trasor med kissfläckar fram på paketet är ju en annan femma.

• Liten med Mindre

Mysbyxor - hos oss är de mest genomnötta på knäna, med fläckar av köttfärssås på lår och ben (någons favvomat). Sen blir det ett osexigt töj över rumpan oxå...

Hemma bör vi nog försöka njuta mysbyxor med måtta och omsorg.

Massage om 30 min. Ytterligare ett steg ut från manteln.

• snaily

Page - (ganska "nykläckt" smygläsare här) vilken fin valp! Jag går också i väntans tider, på en västgötaspetsvalp, som förhoppningsvis föds efter påsk BIM kan man väl tyvärr inte säga att tikar har, men man kan göra ett ultraljud sisådär 25-28 dagar efter parning för att se om det finns nåt liv därinne! Håller tummarna att det blir valp för både dig och mig!

Nenne, ocicat är superfina tycker jag, väldigt aktiva och sociala, nästan lika bra som en hund! Lycka till med IVF framöver!

Mysbyxor är jag och maken alldeles hopplösa på, alltså vi har dem heeeela tiden. Särskilt sen vi flyttade till obygden, tycker knappt det finns användning för nåt annat än mysbyxor eller skidbyxor, eller både och.

Har också varit i Budapest och tyckte det var en trevlig stad, vi åt gott och tittade på fina hus och badade, här: spas.budapest.travel/thermalspas/szechenyi_spa
    Dock var Budapestborna förvånansvärt kassa på engelska!

När vi kom hem från semestern igår hade vi fått brev från privata gynekologen, med bokad tid för barnlöshetsutredning i början av juni! Hurra! Känns skönt att bli ordenligt kollad (förhoppningsvis), även om det är några månader dit.

• Liten med Mindre

Page - vilket sött litet rufs-troll!

Förresten - angående Melanders i Östermalmshallen. Det blev en kräftlasagne till i fredags, samt räkcrepes till lördag middag. Båda väldigt goda, även om lasagnen var lite såsig. 3 yttepyttesmå tilltugg slank ned i påsen med. Mums! Synd att våra presentkort är slut nu. Gratis är ju extra gott!

Är det någon här som använder hårtoning hemma? Funderar på om jag ska hotta upp färgen på håret lite - men är osäker på om jag ska pröva själv eller låta frisören köra första omgången. Hon förespråkade ju givetvis salongsbehandling. Osäker...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare