• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

snaily
    weeeh, vad gött att ni fått tid! Nog för att det är en bit kvar men då har man iaf ett delmål och kanske kan släppa det (jo tjena, om du frågar mig).

• Liten med Mindre

Snaily - skönt att ni får utredas. Hoppas dock att ni inte ska behöva tiden av bra orsaker.

• Telemarkgrrl

nenne, tjohooooo!

Page, OMG så söt!! Vet du om det blir det en svart eller en salt and pepper?

Liten, hoppas att ni får en nytändning på slottet!

"Kul" förresten att höra att det är fler än jag som blir vårtrötta och vårdeppiga. Jag tror alltid att jag ska bli pigg när det blir ljusare men för mig är det tvärtom. Jag släpar mig hem med knogarna i marken och orkar varken städa eller laga mat hemma.

• Page

Liten, jag skulle nog gå till frisören om det är första gången du ska tona håret, men om du bestämmer dig för att tona hemma använd en enkomponent-toning. En som går att tvätta ur efter några få tvättar. Det är inte ett dugg svårt att tona håret hemma, även om man har långt hår, men frisören kan hjälpa dig med val av färg och sånt.

• nennesjuttioåtta

liten
    jag har ALDRIG blivit nöjd när jag gjort på salong. Har bl a kommit därifrån svartlila när jag bad om Hasselnötsbrunt, först blev jag alldeles matt och flammig.... Nej, hemma bäst.

• Page

Snaily, lycka till med valpen! Hoppas att allt går väl.

• Telemarkgrrl

Jag fick förresten ett halleluja moment när jag läste Aftonbladet idag, vem hade kunnat tro det?! Jag hittade en artikel om ryggvärk som stämde in på mig så på pricken att jag nästan blev tårögd.

• Telemarkgrrl

Ja, just det ja, jag tonar håret hemma ibland och brukar faktiskt bli mer nöjd än när jag gör det på salong.

• _koko_

Liten - Min frisör är jättebra på färg, men nu när jag vet vad jag vill ha gör jag hemma (MYCKET billigare). Det enda (tro mig, jag har provat det mesta) som fäster på mitt hår är Wella, dvs deras serie som säljs hos frisörer. Frisören i källaren i pub-huset (om de finns kvar) har sjukt stort sortiment (av allt), där brukar jag köpa. 3 66 (typ lila, men nästa gång ska jag blanda med någon mörkbrun för att få mer djup i färgen) är "min" färg, men det är kanske inte är riktigt så du har tänkt dig?

Page - Vilken sötis!!!!!!!

• Page

Telis, enligt uppfödaren blir det svarta valpar. Ja, om det blir några. Och de är så grymt söta (som ifs alla bebisdjur är) att jag höll på att stjäla några när jag var hos uppfödaren. Hon har en kull med vita just nu.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare