• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Page

...och ganska skrämmande också Mugglan. I min enfald trodde jag att vattenskador var mycket synliga, nu vet man inte vad som lurar i golvet och i väggarna. Skönt att det gick på garantin i alla fall!

• Lapinette

Barcelona och cava - done this year! Nu väntas den riktiga varan - Champagne!

• Lapinette

Sorgligt besked här på jobbet - min chef har cancer .

• Lapinette

Vattenskador är lömska och inte alltid lätta att upptäcka. Vår granne skulle fixa något hallen och upptäckte vattenskada ... från badrummet ut i hallen. Det var bara att bryta upp golv och ställa stora värmefläktar där i några månader.

• fru AM

Men Lappis vad hemskt med din chef! Upptäcktes det hyfsat tidigt eller?

Vattenskador: Vår vattenskada i huset (för ett år sedan) var ju mer av Niagarakaraktär. Svår att missa. Gillar faktiskt sån abättre. Inte så lömska.

Livia idag tillbaks på dagis. Det tog en timma för hennes far att få med henne hem ... hon tvärvägrade. Sedan stod hon som i "Titanic" i vagnen på väg hem och ropade hejhej till alla på trottoarerna. Det passar henne inte riktigt att vara sjuk och hemma ...

• viktualia

AM - hoppas att förlossningsfrågan får en bra lösning!

Telis - hoppas verkligen att du hittar nån schysst sjukgymnast!!

Mysbyxor - använder varken maken och jag utom när vi är sjuka...

Ego - SKITDAG!!! Sorg, SANSLÖS mens med störtflod modell vidrig, jag skulle hålla i ett möte = förspilld tid. Dessutom blev jag lagom åksjuk på hemvägen.

Bläääää!

• Mrs  B

Liten
    Jag tonar mitt hår hemma för jag har aldrig blivit riktigt nöjd hos frissan.

Piggis
    Max sista fleeceställ köpte jag faktiskt på Maxi.
    HM har jackor/tröjor men inga byxor. (här nere iaf).
    Katalogen är annars ett säkert kort.
    G-kås kan ju också vara ett alternativ. Och leksaker där är grymt billiga liksom spel och pussel.
    Kul att det äntligen är dags för inflyttning!!!!!

• Mrs  B

Kram till dig Vickan!!!!

Här känns ÄL av som vanligt vilket gör mig snurrig och illamående. Och hoppas nu det bara är det och inte magsjuka (om det nu är det Max haft?).

• viktualia

Kram tillbaka MrsB!

Jag glömde ännu en detalj om min skitdag - pratade med en kompis som kommer på min fest på lördag... hon sa nåt om alkoholfritt och jag gissar att hon är gravid med nr 2... nu blir även jag trött på sånt....

• Fru E

Vickan-verkar inte som du haft en rolig dag STOR kram!
    Just nu passar det mig finfint att inte traffa tjejkompisen som blev gravid av misstag......(alltsa tjejganget har inte traffats sen hon outade det)

Mrs B-jag kan ta din AL

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare